تیتراژ برنامه در پناه عشق با صدای شهاب رمضان منتشر شد

آهنگ همه کس را دانلود کنید

تیتراژ برنامه در پناه عشق به نام آهنگ همه کس با صدای شهاب رمضان منتشر شد

به گزارش گلونی تیتراژ ویژه‌برنامه رمضانی «در پناه عشق» با عنوان «همه کس» و صدای شهاب رمضان منتشر شد و پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

ویژه‌برنامه رمضانی «در پناه عشق» از یکشنبه‌شب با اجرای مژده لواسانی روی آنتن شبکه دو سیما رفت و در سومین شب از تیتراژ ابتدایی این برنامه با صدای شهاب رمضان رونمایی شد.

همزمان با پخش سومین قسمت ویژه‌برنامه رمضانی «در پناه عشق» به کارگردانی حسین متولیان از شبکه سوم سیما، قطعه «همه کس» تیتراژ ابتدایی این برنامه با ترانه و موسیقی نیما معین و تنظیم و میکس و مستر علی بیات و تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی منتشر شد.

قطعه «همه کس» به خوانندگی شهاب رمضان یک اثر عاشقانه درباره خدا است که از زبان بنده و خطاب به خداوند روایت می‌شود.

در ادامه می‌توانید آهنگ «همه کس» تیتراژ ویژه‌برنامه رمضانی «در پناه عشق» با صدای شهاب رمضان را بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.

دانلود کنید

شهاب رمضان در تهران متولد شده است.

علاقه زیاد وی به موسیقی در دوران کودکی و نیز حمایت و تشویق پدر و مادرش موجب گردید تا تحت نظر استادان برجسته‌ای نظیر استاد مهدی شمس نیکنام و آندره مرادیان در زمینه آواز سلفژ و پیانو به تحصیل موسیقی بپردازد.

وی اولین آثار خود را در تله فیلم‌های سینمایی آغاز کرد.

او سال ۱۳۸۶ در جشنواره رادیویی تسنیم در زمینه پاپ دو اثر برگزیده ارائه نمود که توسط محمد علیزاده و کاوه دانش به اجرا در آمد.

شهاب رمضان با دو برادر هنرمند به نام‌های سیروان و زانیار خسروی آشنا گردید و در اواخر سال ۱۳۸۶ مراحل تولید آلبوم موسیقی خود را آغاز نمود که سیروان خسروی عهده‌دار تنظیم آن گردید.

آثار شهاب رمضان را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 266024 ساعت خبر : 11:23 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=266024
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات