فیلم خاندان گوچی به آن بدی هم نیست

فیلم خاندان گوچی به آن بدی هم نیست

به گزارش گلونی حسین معززی نیا در کانالش نوشت:

فیلم خاندان گوچی (ریدلی اسکات ــ ۲۰۲۱) به آن بدی هم نیست که گفته بودند. اگر خیلی سخت نگیریم می‌شود تا آخر تماشایش کرد، ولی خب البته به این شرط که دائم به خودمان بگوییم این داستانی است درباره یک خانواده مشهور و عجیب و غریب، ریدلی اسکات پشت دوربین است و چندین ستاره مشهور هم جلوی دوربین.

اگر اینها را از ذهن‌مان حذف کنیم و بخواهیم فقط به خود فیلم نگاه کنیم، بی‌تردید می‌شود پرسید چرا باید این فیلم ۱۶۰ دقیقه‌ای را دنبال کرد، در حالیکه ساختمان روایت گیج و آشفته به نظر می‌رسد، شخصیت‌ها را نمی‌شود دوست داشت، و مسئله مرکزی درام چندان واضح نیست.

بدیهی است که نمی‌شود به بهانه «واقعی» بودن رخدادها، همه چیز را پشت هم چید و جلو رفت، بی ‌آنکه سر دربیاوریم لزوم مکث روی همه جزئیات چیست و اجزای مختلف پلات درنهایت می‌خواهند کجا همدیگر را کامل کنند.

سال ۲۰۲۱ شاید به ناخوشایندترین سال کارنامه آقای ریدلی اسکات عزیز تبدیل شده باشد:‌ دو فیلم پرزحمت و دشوار با حضور ستارگان نامدار، نتیجه، بسیار کمتر از حد انتظار. نه به فیلم‌های محبوب تماشاگران تبدیل شدند نه جوایز قابل اعتنایی نصیب‌‌شان شد.

آقای اسکات البته این روزها در ۸۵ سالگی پشت دوربین ایستاده و مشغول فیلم‌برداری ناپلئون است با حضور واکین فینیکس در نقش ناپلئون بناپارت. ببینیم نتیجه چه خواهد شد.

این فیلم را می‌توانید در نماوا یا فیلیمو تماشا کنید

نقد سایر فیلم‌های داخلی و خارجی را بخوانید

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 266153 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=266153
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات