چینش جدید فید در اینستاگرام در روزهای آینده

چینش جدید فید در اینستاگرام در روزهای آینده

به گزارش گلونی دکتر یونس شکرخواه در کانال خود نوشت:

«اینستاگرام چینش جدیدی را در فید خود برای کاربران عرضه کرده است:

گزینه اول: دیدن پست‌ها به ترتیب زمان (Following) پست‌های جدید؛ اول و قدیمی‌ترها در مرحله بعدی در فید ظاهر می‌شوند که برپایه الگوریتم‌های اینستاگرام چیده می‌شود.

گزینه دوم: ترجیحات یا همان علاقه‌مندی‌ها (Favorites) که پست‌های فید بر اساس سلیقه شما چیده می‌شوند، در حالت علاقه‌مندی‌ها کاربران امکان انتخاب ۵٠ پیج مورد علاقه خود را دارند و لذا در این حالت فقط پست‌های آن پنجاه پیج را خواهند دید.

بر اساس اعلام اینستاگرام این امکان برای همه کاربران اندروید و آی‌او‌اس به تدریج فعال خواهد شد.»

گفتنی است اینستاگرام در پنج سال گذشته گزینه‌ای برای فیدزمانی نداشته است، بنابراین معرفی جایگزینی برای نمونه الگوریتمی فعلی، یک تغییر اساسی خواهد بود.

اینستاگرام ادعا کرده است که الگوریتم حال‌حاضر آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که لحظاتی را که مردم بیشتر به آن‌ها اهمیت می‌دهند، برجسته کرده و پست‌ها را براساس فراوانی تعامل برجسته می‌کند؛ اما بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی احتمالاً از داشتن یک گزینه زمانی خوشحال خواهند شد.

این شرکت ماه‌هاست روی افزودن یک گزینه‌ی زمانی به فید اصلی اپلیکیشن اینستاگرام کار می‌کند و امیدوار است که این ویژگی را بتوانند در سه ماهه اول سال آینده در اختیار عموم کاربران قرار دهند.

این پلتفرم محبوب که در سال گذشته با ارائه‌‌ی قابلیت‌های جدید و متنوع کاربران زیادی را به سمت این اپلیکیشن کشانده، قصد دارد تا این روند را در سال ۲۰۲۲ هم ادامه دهد.

اضافه کردن لینک در استوری اینستاگرام برای همه کاربران فراهم شد

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 264926 ساعت خبر : 12:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=264926
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات