درخواست حمایت مردمی از وریا غفوری

درخواست حمایت مردمی از وریا غفوری

به گزارش گلونی کارزاری مبنی بر حمایت مردمی از وریا غفوری در حال برگزاری است.

در این درخواست که خطاب به وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیئت مدیره استقلال نوشته شده، آمده است:

«متأسفانه این روزها شایعات مربوط به تمدید نکردن قرارداد کاپیتان محبوب تیم استقلال به واقعیت پیوسته است و گفته می‌شود این بازیکن به طور رسمی از باشگاه استقلال کنار گذاشته خواهد شد.

پیش از این، در شرایطی که وریا غفوری یکی از آماده‌ترین بازیکنان لیگ برتر کشور بود، به دلایلی نامعلوم و احتماًلا غیر فوتبالی، به تیم ملی دعوت نشد. این موضوع خود سبب تعجب اغلب کارشناسان و فوتبال‌دوستان شد. اتفاقی که با تغییر سرمربی تیم ملی هم ادامه یافت.

تمدید نکردن قرارداد وریا غفوری در شرایطی رخ می‌دهد که این بازیکن محبوب‌ترین عضو تیم است و هواداران فوتبال وی را یکی از موثرترین و بااخلاق‌ترین بازیکنان حال حاضر کشور می‌دانند.

کاپیتانی که نقش پررنگ او در قهرمانی سال گذشته استقلال مشهود است. در شرایط فعلی نیز تمامی فوتبال‌دوستان استقلالی و حتی غیراستقلالی به دلیل علاقه فراوان به منش وریا غفوری، خواستار تمدید قرارداد وی هستند اما به نظر می‌رسد باشگاه استقلال هیچ توجهی به مطالبات مردم ندارد.

ما، امضاکنندگان این کارزار ضمن حمایت قاطع از کاپیتان محبوب استقلال، جناب آقای غفوری و مواضع وی، خواستار ادامه حضور ایشان در تیم استقلال هستیم.»

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 270622 ساعت خبر : 11:58 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=270622
اشتراک در نظرات
اطلاع از
2 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

وریاغفوری،واقعاکه یادمردان بزرگی چون تختی وناصرحجازی روزنده کرد،،،،میلیونهاایرانی اصیل هوادارشمایندای مردنیک روزگاروریاغفوری

مسخره است.با کدوم عملکرد می فرمایید نقش پررنگ در قهرمانی تیم داشت؟! نمیدونم چرا برای تمدید یک بازیکن بی کیفیت و پا به سن گذاشته اینقدر به باشگاه فشار میارید؟!