کانون ادبی فرهنگسرای معرفت آغاز به کار کرد

کانون ادبی فرهنگسرای معرفت آغاز به کار کرد
جلسات کانون ادبی فرهنگ‌سرای معرفت پس از برداشته شدن کامل محدودیت‌های کرونایی از این پس یکشنبه‌های هر هفته در محل فرهنگ‌سرا برگزار می‌شود.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای معرفت، سلسله نشست‌های کانون ادبی معرفت از این پس روزهای یکشنبه ساعت ۱۷ تا ۱۹ میزبان شاعران و اهالی شعر و ادب خواهد بود و نخستین جلسه این کانون نیز روز یکشنبه، ۱۲ تیرماه  برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این جلسات که از سال ۱۳۷۵ همزمان با افتتاح فرهنگ‌سرای معرفت با قدمتی بیش از ۲۵ سال، سابقه فعالیت دارد و شاعران، نویسندگان و منتقدان ادبی بی شماری را تربیت کرده است، در دوره جدید فعالیت توسط مهدی نور قربانی، شاعر و ترانه سرای جوان، صاحب مجموعه غزل «بی‌خودی» به عنوان مجری‌کارشناس اداره خواهد شد.

همچنین شعرخوانی، نقد و بررسی اشعار، رونمایی از مجموعه آثار شاعران، بررسی رویدادهای فرهنگی و معرفی و حضور شاعران نامی کشور از جمله بخش‌های این جلسات ادبی است.

علاقه‌مندان برای شرکت در جلسات کانون ادبی معرفت می‌توانند یکشنبه‌ها ساعت ۱۷ به فرهنگ‌سرای معرفت واقع در بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۴۴۳۰۱۴۴۴ (واحد فرهنگی) تماس بگیرند.

اعطای مدال فستیوال ادبیات ترکیه به سوگل مشایخی

آیین شب چراغ نمایش «مبارک در ژاپن» برگزار شد

اجرای گروه نادین و دف نوازان هیلان در خانه سالمندان گلبرگ

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 270671 ساعت خبر : 5:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=270671
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات