کتاب آخرین نشان مردی؛ روایتی با موقعیت های طنز

کتاب آخرین نشان مردی؛ روایتی با موقعیت های طنز

روابط پدر و پسری از موضوعاتی است که بسیاری از نویسندگان از زوایای مختلف به آن پرداخته و درباره‌اش نوشته‌اند. حال اگر این رابطه خانوادگی با اتفاقات طنزآمیزی همراه شود، می‌تواند اثر متفاوتی را بر جای بگذارد.

به گزارش گلونی کتاب آخرین نشان مردی نوشته مهرداد صدقی، داستان پسری به نام حامد است که در شرف دفاع از پایان نامه‌اش است. او که همراه پدر و مادرش زندگی می‌کند، هر روز با موقعیت‌های گوناگونی مواجه می‌شود که آینده‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این کتاب، مجموعه داستان‌های به هم پیوسته‌ای است که در آنها موقعیت و گفت‌وگوهای طنزآمیزی دیده می‌شود. به گونه‌ای که خواننده علاوه بر خندیدن و سرگرم شدن، به اهمیت خانواده و روابط میان اعضای آن پی می‌برد.

همانطور که از روی جلد کتاب پیداست و به «همه باباهای باحال» تقدیم شده، رابطه میان پدر و پسر در این کتاب پررنگ‌تر بوده و از نگاهی دیگر بیان می‌شود.

گفتنی است بهره‌گیری از روابط اجتماعی در دانشگاه و زندگی دانشجویان و همچنین نشان دادن سنت‌ها و آداب و رسومی مانند خواستگاری و ازدواج، از دیگر ویژگی‌های این کتاب است که آن را خواندنی‌تر کرده و باعث می‌شود مخاطب با علاقه بیشتری آن را دنبال کند.

مهرداد صدقی نیز که سابقه چاپ چندین کتاب در حوزه طنز را دارد، در این کتاب با استفاده از شخصیت‌های ثابت و اتفاقات گوناگون، موقعیت‌های طنزآمیزی خلق کرده و در بعضی بخش‌ها مخاطب را غافلگیر می‌کند.

کتاب آخرین نشان مردی با همکاری نشر سوره مهر منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این کتاب را می‌توانید در طاقچه و فیدیبو آنلاین بخوانید و یا از این لینک به صورت فیزیکی تهیه کنید.

کتاب صوتی آخرین نشان مردی را قانونی بشنوید

معرفی سایر کتاب‌ها را اینجا بخوانید

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 271280 ساعت خبر : 9:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=271280
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات