گلونی

درخواست جلوگیری از تعطیلی کتابفروشی اسم

درخواست جلوگیری از تعطیلی کتابفروشی اسم

درخواست جلوگیری از تعطیلی کتابفروشی اسم

درخواست جلوگیری از تعطیلی کتابفروشی اسم

به گزارش گلونی کارزاری تحت عنوان «درخواست جلوگیری از تعطیلی کتابفروشی اسم» در حال برگزاری است.

در متن این کارزار که خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشته شده، آمده است:

«کتابفروشی اسم به دلیل مشکلات مالی توسط مالک خود، بانک تجارت قرار است به شعبه بانک تبدیل شود.

تعطیلی کتاب فروشی محبوب و مشهوری مثل اسم که محل اجتماع بسیاری از جوانان کتابدوست است و دارای تیمی خلاق و ایده پرداز است که جوانان را بیش از پیش به فضای کتابخوانی دعوت و علاقه‌مند می‌کند، امری بسیار تاسف‌بار است.

در برابر تعطیلی کتابفروشی‌ها این بار سکوت نکنیم. از وزارت فرهنگ و ارشاد خواستار پیگیری این مسئله هستیم.»

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

گفتنی است طبق اطلاعات همشهری آنلاین، کتابفروشی «اسم» در صفحه خود در شبکه‌های مجازی از تعطیلی قریب‌الوقوع فروشگاه این کتابفروشی در خیابان انقلاب تهران خبر داده است.

پیرو اطلاع‌رسانی سعید مکرمی مدیر کتابفروشی و انتشارات اسم،‌ بانک تجارت مالک ملکی است که دفتر انتشارات اسم و کتابفروشی اسم در اجاره آن به سر می‌برد و حالا مدیران بانک تجارت برای راه‌اندازی شعبه جدید قصد فسخ اجاره و بازپس‌گیری ملک را دارند،‌ شواهد حاکی از این است که تلاش‌های مدیر کتابفروشی اسم برای ماندن در مکان فعلی به نتیجه نرسیده است.

انتشار خبر تعطیلی قریب‌الوقوع کتابفروشی «اسم» در فضای مجازی واکنش‌های مختلفی در بر داشته است،‌ در رأس همه این واکنش‌ها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد،‌ اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه‌نگاری با وزیر اقتصاد خواستار حمایت از کتاب فروشی در ملک فعلی شده است.

وی هم‌چنین به بازدید سرزده خود از این کتابفروشی اشاره کرده و گفته است که در تماس تلفنی با مدیریت بانک تجارت این وعده داده شده است که تخلیه ملک به تعویق افتد و یکی از ملک‌های دیگر بانک تجارت در خیابان انقلاب در اختیار کتابفروشی اسم قرار گیرد.

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

خروج از نسخه موبایل