گلونی

درخواست تسریع در ساخت جاده دوبانده سنقر به کرمانشاه

درخواست تسریع در ساخت جاده دوبانده سنقر به کرمانشاه

درخواست تسریع در ساخت جاده دوبانده سنقر به کرمانشاه

درخواست تسریع در ساخت جاده دوبانده سنقر به کرمانشاه

به گزارش گلونی کارزاری مبنی بر «درخواست تسریع در ساخت جاده دوبانده سنقر به کرمانشاه» در حال برگزاری است.

در متن این کارزار که خطاب به رئیس‌ جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهر سازی و استاندار استان کرمانشاه نوشته شده، آمده است:

«احتراماً به استحضار می‌رساند شهرستان سنقر کلیایی با جمعیتی بیش از ۸۰هزار نفر جاده بین استانی دوبانده ندارد و پروژه احداث جاده دوبانده آن از مسیر سنقر به کرمانشاه بیش از پنج سال فقط ده کیلومتر از ۸۵ کیلومترش به بهره‌برداری رسیده است. از این رو مصوبه احداث اتوبان همدان به کرمانشاه از مسیر سنقر و کلیایی هم بلاتکلیف مانده است.

روزانه شاهد تصادفات متعدد و خسارت‌های جانی و مالی فراوانی در این مسیر هستیم. لذا عاجزانه از مقامات محترم دولت مردمی و رئیس مجلس شورای اسلامی تقاضای تسریع در احداث جاده دوبانده سنقر کلیایی و برگرداندن مسیر اتوبان همدان به کرمانشاه از مسیر سنقر بر اساس مصوبه استانداری کرمانشاه را داریم.»

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

گفتنی است ایمنی و امنیت ویژگی‌های کاربردی راه‌ها و جاده‌ها محسوب می‌شود. چرا که این مسیرها علاوه بر ایجاد پل ارتباطی، هنگام وقوع زلزله و حوادث طبیعی نقشی کلیدی ایفا می‌کنند و باید به صورت تخصصی به آنها رسیدگی شود. 

شهرها و استان‌های بسیاری هستند که از امکانات اولیه و استاندارد راه‌ها بی‌بهره مانده‌اند و در مورد بسیاری دیگر، زمان زیادی از تجهیز کردن آنها می‌گذرد.

درخواست تکمیل جاده شال ماجولان ماسوله

درخواست رسیدگی به وضعیت جاده شبستر

درخواست رسیدگی به وضعیت جاده اراک ازنا

امضای کارزار رسیدگی به روستاهای بخش موران استان اردبیل

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

خروج از نسخه موبایل