گلونی

درخواست رسیدگی قوه قضاییه به سجاد غریبی (هالک ایرانی)

درخواست رسیدگی قوه قضائیه به سجاد غریبی (هالک ایرانی)

درخواست رسیدگی قوه قضائیه به سجاد غریبی (هالک ایرانی)

درخواست رسیدگی قوه قضاییه به سجاد غریبی (هالک ایرانی)

به گزارش گلونی کارزاری مبنی بر «درخواست رسیدگی قوه قضائیه به سجاد غریبی (هالک ایرانی)» در حال برگزاری است.

در متن این درخواست که خطاب به رئیس قوه قضاییه نوشته شده، آمده است:

«بدون مقدمه و بدون هیچ حاشیه‌ای شروع می‌کنیم. اینجا ایران است. به دور از مشکلات اقتصادی و سیاسی این روزها و به دور از هر نوع جبهه‌گیری راجع به عملکرد دولتمردان باید بگوییم خاک این مرز و بوم قهرمان و پهلوان‌پرور است و این را همه با تک‌تک سلول‌هایمان حس می‌کنیم و به آن می‌بالیم.

لازم به یادآوری نام‌های بلندآوازه و غرورآفرین نیست چون بسیارند و اینجا در این درخواست نیازی برای استفاده از نام این بزرگان در کنار نام سجاد غریبی (هالک ایرانی) جایز نیست. کوتاه و مختصر بگوییم، می‌دانیم که آبروی ایران به باخت ورزشی سجاد غریبی ربطی ندارد ولی گاهی جور دیگر باید دید.

سجاد غریبی (هالک ایرانی) از نام و آوازه ایران استفاده می‌کند و از پشتیبانی این ملت سوء استفاده کرده و در شوی به‌نمایش‌درآمده در خارج از کشور به نمایندگی این مردم حضور پیدا می‌کند و با علم اینکه هیچ پیروزی در کار نیست وارد عرصه رقابت شده، می‌بازد، خارج می‌شود، ما سرافکنده و دلخور، حریف شاد از برد یک یک ایرانی، سجاد غریبی بی تفاوت به لطمه‌ای که در فضای مجازی به نام ایران و ایرانی می‌خورد و ما همچنان مبهوت و دلشکسته.

این هم به مانند باقی به اصطلاح شاخ‌های مجازی نیاز به رسیدگی دارد و درخواست داریم مانع حضور ایشان با نام ایران در مسابقات شوید.»

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

خروج از نسخه موبایل