گلونی

شماره ۲۲ نشریه وزن دنیا با منزوی آمد

شماره ۲۲ نشریه وزن دنیا با منزوی آمد

شماره ۲۲ نشریه وزن دنیا با منزوی آمد

شماره ۲۲ نشریه وزن دنیا با منزوی آمد

به گزارش گلونی طبق اطلاعات کانال باشگاه روزنامه‌نگاران ایران، شماره‌ بیست و دوم نشریه‌ «وزن دنیا» با بازخوانی کارنامه شاعری حسین منزوی و پرونده‌ای درباره مناسبات زبان و شعر منتشر شد.

در این شماره‌‌، می‌توانیم از شاعران استان‌های تهران، کرمانشاه، کهگیلویه‌ و‌ بویر‌احمد، گیلان، لرستان، یزد و شاعران آن‌سوی مرزها شعر بخوانیم.

سرمقاله این شماره به قلم پوریا سوری، شرحی است بر اوضاع و احوال شعر کلاسیک فارسی در آغاز قرن نو و همچنین گزارشی از روند انتشار وزن دنیا.

شماره بیست و دوم «وزن دنیا»، در ۲۰۴ صفحه و به قیمت ۸۰ هزار تومان از امروز در کتاب‌فروشی‌ها و کیوسک‌های مطبوعاتی معتبر در دسترس مخاطبان شعر است و علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از مراکز خرید مجله به آدرس اینستاگرام و تلگرام مجله با عنوان@vaznedonya مراجعه و یا از سایت مجله www.vaznedonya.ir کسب آگاهی کنند.

لینک خرید مستقیم شماره ۲۲ نشریه وزن دنیا، از سایت وزن دنیا: اینجا کلیک کنید.

پوریا سوری صاحب‌ امتیاز و مدیرمسئول و علی مسعودی‌نیا سردبیر وزن‌ دنیا هستند.

در بخشی از سرمقاله این شماره به قلم پوریا سوری آمده است: «به شماره حسین منزوی رسیده‌ایم؛ یکی از پرشورترین عاشقانه‌سرایان قرن چهاردهم، شاعری که در طول عمر نه‌چندان بلندش، تمام‌قد در خدمت عشق و غزل بود، و حاصلش دیوان اشعاری که او را اگر برترین نه! یکی از مهم‌ترین غزل‌سرایان قرن لقب داده است.

زندگی منزوی با همه‌ فراز و فرودهایش، نماد زندگی شاعر قرن چهاردهم بوده؛ پرشور، مدرن، جسور، خط‌شکن و البته خود‌شکن، روزی در اوج شهرت و روزی دیگر در بند افیون و افسردگی. رویی به خوشنامی و شعر و سویی به تلخ‌کامی و شعر…».

همچنین در گلونی بخوانید:

شماره ۱۰ مجله تجربه با تصویر جلدی از مصطفی ملکیان منتشر شد

یکصد و سی و سومین شماره مجله نگاه نو به لرستان اختصاص یافت

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

خروج از نسخه موبایل