اینترنت نامحدود ماهانه یک اپراتور به قیمت سه بسته آدامس موزی

اینترنت نامحدود ماهانه یک اپراتور به قیمت سه بسته آدامس موزی

به گزارش گلونی این ژاپنی‌های چشم تنگ که پز اینترنت‌شان را به دنیا می‌دهند، آیا می‌دانند در ایران می‌شود با قیمت سه بسته آدامس موزی، بسته اینترنت نامحدود ماهانه خرید؟

بعید می‌دانم بدانند، چون اگر می‌دانستند بی‌درنگ جامه‌های خود می‌دریدند و شتابان به ایران مهاجرت می‌کردند و برای گرفتن اقامت صف می‌کشیدند.

بعد در این میان عده‌ای سیاه‌نما می‌نشینند غر می‌زنند که اینترنت ایران فلان و فلان است، گرانی است، هیچ چیز سرجایش نیست، هیچ چیز در اینجا حساب و کتاب ندارد و خلاصه از این سیاه‌نمایی‌های کلیشه‌ای.

این سیاه‌نماها نمی‌دانند اگر شما در ژاپن برای خرید به بقالی بروی باقی پولت را آدامس موزی می‌گیری، اما ما در ایران می‌توانیم از همراه اول بسته اینترنت ماهانه آن هم نامحدود بگیریم.

تازه اگر شما خیلی خلاق باشید می‌توانید ترکیبی بزنید و باقی پول‌تان را یک و نیم بسته آدامس موزی و ۱۵ روز اینترنت نامحدود بگیرید.

بعد در حالی که پای اینترنت نامحدود نشسته‌اید، زمانی که منتظر هستید صفحه مورد نظرتان باز شود می‌توانید یک آدامس موزی در دهان‌تان بگذارید تا حوصله‌تان سر نرود.

اینترنت نامحدود ماهانه

زمانی که طعم آدامس از بین می‌رود و در دهان‌تان تبدیل به یک لاستیک می‌شود، صفحه هم بالاخره باز می‌شود و شما متوجه می‌شوید صلاحیت دسترسی به این صفحه را ندارید.

این اتفاق به‌طور نامحدود تا ابد برای شما تکرار خواهد شد. شما هرچه دل‌تان می‌خواهد روی صفحه‌های مختلف کلیک کنید، نامحدودِ نامحدود.

اما موقع باز شدن صفحه که می‌رسد بهتر است بروید آدامس موزی‌تان را بجوید و کاری به محدودیت‌های نامحدود نداشته باشید.

دقیقا در این زمان است که اشک شوق در چشم‌تان حلقه می‌زند و صدای سالار عقیلی در حال خواندن وطنم ای شکوه پابرجا در ذهن‌تان طنین انداز می‌شود.

در این لحظه بهتر است اشک‌هایتان را پاک کنید و عمیقا قدردان شوید که عده‌ای از روح و روان شما صیانت کرده‌اند، آن هم با طعم آدامس موزی.

اگر شما آدامس توت فرنگی یا آدامس نعنایی را به آدامس موزی ترجیح می‌دهید، نشانه این است که شما آدم پر توقعی هستید.

همان طور که مسئولین اخیرا‌ اشاره کرده‌اند سطح توقع مردم بالا رفته است، وگرنه اینترنت موزی ما خوب است.

در نهایت حالا که ژاپنی‌ها به ایران نیامدند، ما هم چمدان نداشتیم که به ژاپن برویم، از آن طرف اینترنتِ نامحدودمان هم محدود شده است، حداقل یک موز برمی‌داریم، فقط امیدواریم داخل موزمان خیار نباشد.

مطالب طنز را از این لینک بخوانید.

نویسنده: بیتا اشکانیان

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 273110 ساعت خبر : 9:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=273110
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات