دستگیری پنج متخلف شکار و صید در سه شهر مازندران

دستگیری پنج متخلف شکار و صید در سه شهر مازندران

ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهرهای آمل، ساری و بهشهر پنج متخلف شکار و صید را به همراه یک قبضه سلاح، لاشه بیش از ۶۰ قطعه موجودات دریایی (لابستر، خرچنگ و هشت پا)، لاشه یک طاقه قرقاول، تاکسیدرمی ۱ طاقه قرقاول خزری، یک قطعه سهره طلایی و دو رشته تور ماهیگیری سالیک دستگیر کردند.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل طی گشت و کنترل درمنطقه کوهستانی آب اسک لاریجان ومنطقه چلاو دو صیاد غیرمجاز به همراه دو رشته تور ماهیگیری سالیک، ادوات ماهیگیری و تاکسیدرمی یک طاقه قرقاول خزری کشف و ضبط کردند.

دستگیری پنج متخلف شکار

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل با همکاری ماموران نیروی انتظامی و ماموران واحد نظارت بر اماکن عمومی شهرستان آمل حین پایش واحدهای صنفی درحوزه استحفاظی این شهرستان یک واحد صنفی متخلف را شناسایی و لاشه موجودات دریایی مثل: ۳۰ قطعه لابستر، ۳۰ قطعه خرچنگ و سه قطعه هشت پا  کشف و ضبط کردند.

درساری ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان (محیط بانی هولا) حین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی یک متخلف را که اقدام به صید غیر مجاز سهره طلایی نموده بود، را دستگیر کردند.

در ماموریت دیگری ماموران پناهگاه حیات وحش سمسکنده حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی پنج رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر (محیط بانی بیشه بنه) حین گشت کنترل در حوزه استحفاظی به يک دستگاه خودرو مشکوک برخورد نموده  و پس از تحت نظر گرفتن خودرو و بازرسی آن یک قبضه سلاح و لاشه یک طاقه قرقاول کشف و ضبط کردند.

یک توله یوز در جاده میامی زیر ماشین کشته شد

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 272512 ساعت خبر : 11:31 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=272512
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات