گلونی

درخواست آسفالت جاده روستاهای اشکورات رودسر

درخواست آسفالت جاده روستاهای اشکورات رودسر

درخواست آسفالت جاده روستاهای اشکورات رودسر

درخواست آسفالت جاده روستاهای اشکورات رودسر

به گزارش گلونی کارزاری تحت عنوان «درخواست آسفالت جاده روستاهای اشکورات رودسر» در سایت کارزار در حال برگزاری است.

در متن این کارزار که خطاب به ریاست جمهوری دولت سیزدهم، ریاست مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان نوشته شده، آمده است:

احتراماً به استحضار می‌رساند اهالی منطقه اشکورات رودسر با بیش از ۲۰۰ روستا که منطقه معروف به پایتخت فندق و گل گاوزبان ایران است، سال‌هاست با سختی‌هایی مواجه‌اند که مسئولین استان و شهرستان بی‌اهمیت به آن هستند.

مشکلات این منطقه زیاد است اما مهم‌ترین مشکل و دغدغه مردم این منطقه جاده‌های روستایی مخصوصاً اشکورات سفلی (جاده زیاز، آغوذبن کندسر و بالاتر) است که سال‌هاست موجب ناراحتی و نارضایتی مردم منطقه شده است.

از وقتی که ماشین‌های سنگین کارخانه شن و سیمان از منطقه اشکور سفلی عبور می‌کنند جاده‌های این منطقه بسیار آسیب دیده‌اند و این وضعیت بیش از ده سال است که ادامه یافته و با وجود قول مسئولین شهرستانی، نمایندگان مجلس و تخصیص اعتبارات اما خبری از آسفالت جاده‌ها نیست و مردم را در وضعیت بدی قرار داده و عوارض بسیاری مانند خرابی خودروها و حوادث دیگر را در پی داشته است.

با توجه به این که این منطقه ظرفیت گردشگری بسیار بالایی دارد و تولید محصولات فندق و گل گاوزبان در این منطقه موجب رونق تولید داخلی است اما جاده‌های بسیار افتضاح این منطقه مانع بزرگ گسترش گردشگری و رونق تولید است.

لذا درخواست مردم رنج کشیده منطقه اشکورات از شما بزرگواران رسیدگی فوری به آسفالت و ایمن‌سازی جاده‌های این منطقه اقتصادی (به نحوی که با رفت و آمد ماشین‌های سنگین کارخانه شن و ماسه خراب نشود)، است تا موجب رضایت مردم و دعای خیر آنان برای دنیا و آخرت شما باشد.

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

خروج از نسخه موبایل