گلونی

رونمایی از گریم بابک حمیدیان در نقش شهید بروجردی

رونمایی از گریم بابک حمیدیان در نقش شهید بروجردی

رونمایی از گریم بابک حمیدیان در نقش شهید بروجردی

رونمایی از گریم بابک حمیدیان در نقش شهید بروجردی

به گزارش گلونی از گریم بابک حمیدیان که در پروژه سینمایی «غریب» ایفاگر نقش شهید محمد بروجردی است، رونمایی شد.

این فیلم به نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی محمدحسین لطیفی تولید می‌شود.

فیلم، پرتره شهید بروجردی نیست بلکه احوالات باطنی، سبک زندگی، شیوه فرماندهی و تلاش او برای ایجاد اتحاد در غرب کشور را روایت می‌کند.

«غریب» در موسسه مهر طاها برای جشنواره چهل و یکمین فیلم فجر آماده می‌شود و محصول سازمان اوج است.

نماشای گلونی را دنبال کنید

بابک حمیدیان پیش از این بازی در فیلم‌های دفاع مقدسی را تجربه کرده است؛ از جمله «مزرعه پدری»، «چ»، «۵۰ قدم آخر»، «سرو زیر آب» و «طبل بزرگ زیر پای چپ». او همچنین طی دو دهه فعالیت در سینما موفق به دریافت جوایز مختلف شده است. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل جشنواره فجر برای «چ» و «روز رستاخیز»، تندیس نقش مکمل برای «ریسمان باز» از جشن خانه سینما، دو تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل برای «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» و «چ» از جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران به همراه جایزه بهترین بازیگر مرد برای «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» و «چ» از جشن حافظ، برخی از افتخارات حمیدیان هستند.

فیلم سینمایی شهید بروجردی که یک ماه پیش با عنوان «غریب» پروانه ساخت دریافت کرد، پرتره این شهید نیست بلکه به مقطعی از دوران فرماندهی او در منطقه غرب، پیش از آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس می‌پردازد. فیلم، شمایلی از احوالات باطنی، سبک زندگی و شیوه فرماندهی شهید بروجردی با نگاهی به دوره‌ای کوتاه از زندگی و تلاش او برای ایجاد اتحاد در غرب کشور است.

نخستین تصویر فیلم شهید بروجردی با بازی بابک حمیدیان

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

خروج از نسخه موبایل