گلونی

درخواست رسیدگی به جاده ترانزیتی سبزوار، خوشاب، قوچان

درخواست رسیدگی به جاده ترانزیتی سبزوار، خوشاب، قوچان

درخواست رسیدگی به جاده ترانزیتی سبزوار، خوشاب، قوچان

درخواست رسیدگی به جاده ترانزیتی سبزوار، خوشاب، قوچان

به گزارش گلونی کارزاری تحت عنوان «درخواست دوبانده شدن، تعریض و رسیدگی به جاده ترانزیتی سبزوار، خوشاب، قوچان» در حال برگزاری است.

در متن این کارزار که خطاب به وزیر راه و شهرسازی، استاندار خراسان رضوی و مدیرکل اداره راه خراسان رضوی نوشته شده، آمده است:

به استحضار می‌رساند شهرستان خوشاب به تأیید منابع آماری و اطلاعاتی اگر جزو محروم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی نباشد قطعاً جزو کم برخوردارترین‌های این استان خواهد بود.

شاهد این مدعا امکانات حداقلیِ رفاهی و خدماتی موجود در این شهرستان است که مهمترین و زیربنایی‌ترین آن، جاده ترانزیتی و پرترافیک سبزوار، خوشاب، قوچان است.

این جاده که در ادبیات رسانه‌ای و خبرگزاری‌های استانی و کشوری به جاده مرگ مشهور شده، همه ساله تعداد زیادی از مسافران و شهروندان بومی این منطقه را به کام مرگ می‌کشاند.

وضعیت نامناسب زیرسازی و آسفالت این جاده، تک بانده بودن مسیر، شانه‌های خاکی خطرناک و غیراستاندارد مخصوصا حد فاصل ایستگاه راه‌آهن سبزوار تا شهر مشکان و نبود خط‌کشی مناسب و علائم هشدار دهنده کافی و مهمتر از همه تردد بی‌شمار کامیون‌های ترانزیتی و کانتینربر از عواملی است که شاید هر ماه منجر به اتفاقی ناگوار و تصادفی مرگبار در این جاده پرتردد می‌گردد.

به جهت توجه جدّی و رسیدگی سریع، امضاکنندگان این کارزار از یکایک مقامات محترم تقاضا دارند مشکلات موجود در این جاده را در اسرع وقت بررسی و رسیدگی نمایند و از سرگیری پروژه دوبانده شدن این مسیر تا شهرستان خوشاب را در اولویت برنامه‌های آن وزارتخانه قرار دهند تا هموطنان و شهروندان عزیز ساکن این منطقه بیش از این شاهد مرگ عزیزانشان در این جاده مرگبار نباشند.

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

خروج از نسخه موبایل