گلونی

قسمت اول سریال بی گناه و آغاز یکشنبه های جذاب

قسمت اول سریال بی گناه و آغاز یکشنبه های جذاب

قسمت اول سریال بی گناه و آغاز یکشنبه های جذاب

قسمت اول سریال بی گناه و آغاز یکشنبه های جذاب

توجه کنید که احتمال لو رفتن داستان وجود دارد

به گزارش گلونیدر حالی که سریال یاغی به پایان خود نزدیک می‌شود، بی‌گناه اولین یکشنبه شهریور ماه تقدیم نگاه مخاطبین پلتفرم فیلیمو شد.

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در سال 1400 ساخته شده و محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام است.

در این سریال محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی و … به هنرمندی پرداخته‌اند.

مهران احمدی هنرمند توانمند سینما و تلویزیون، پس از کسب تجربه‌های بی‌شمار در زمینه بازیگری و همچنین ساخت فیلم‌های سینمایی سگ‌بند، مصادره و فیلم کوتاه ساکنین محترم، این‌بار با همکاری برادران کیایی دست به تولید اثری تازه برای نمایش خانگی زده است.

از عنوان این سریال و همچنین تیم سازنده آن اینطور برداشت می‌شد که این سریال ادامه قصه سریال «هم‌گناه» در فصلی جدید و با عنوان «بی‌گناه» است که این حدس و گمان با پخش اولین قسمت از این سریال به کل کنار رفت.

بی‌گناه عاشقانه‌ای کهنه همراه با رمز و رازهای بسیار است که به جنایتی در سال‌های دور گره خورده و همین موضوع سرنوشت حال و دیروز شخصیت‌های داستان را پیش می‌برد.

قسمت اول سریال بی گناه با رفت و آمدهای تصویری به گذشته و حال کاراکترها طوری جلو رفت که در عین معرفی هر شخصیت، تکه‌هایی از پازل داستان به طور پراکنده در قاب کلیِ فیلم نشست و بیننده را ضمن آشنایی با قصه، مشتاق برای دیدن قسمت‌های آتی نگه داشت.

در این قسمت بهمن مردانی بعد از ۲۵ سال برای پیدا کردن عشق گمشده‌اش به تهران باز می‌گردد و این درست زمانی است که فروغ، گمشده زندگی بهمن، همسر خود را از دست داده و سیاه‌پوش سرنوشت خود است.

این سریال را می‌توانید از فیلیمو  تماشا کنید.

نقد سایر فیلم‌های داخلی و خارجی را در این لینک بخوانید.

پایان پیام

نویسنده: هانیه شریعتی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

خروج از نسخه موبایل