گلونی

کامبیز دیرباز گرداننده پدرخوانده شد

کامبیز دیرباز گرداننده پدرخوانده شد

کامبیز دیرباز گرداننده پدرخوانده شد

کامبیز دیرباز گرداننده پدرخوانده شد

فهرست بازیگرانی که تاکنون مقابل دوربین رئالیتی شوی «پدرخوانده» به کارگردانی سعید ابوطالب رفته‌اند، اعلام شد.

به گزارش گلونی با اعلام فهرست بازیگران رئالیتی‌‌شوی«پدرخوانده» مشخص شد که سعید ابوطالب به عنوان سازنده این مجموعه با بهترین‌های «شب‌های مافیا» رئالیتی شوی جدید خود را تولید کرده است.

ابوطالب که باسابقه‌ترین برنامه‌ساز ایرانی در حوزه رئالیتی‌شو محسوب شده و سابقه برنامه سازی در حوزه‌های مختلف را نیز دارد، پیش از این اعلام کرده بود که «پدرخوانده» نسبت به «شب‌های مافیا» سناریوی پیچیده‌‌تر و جذاب‌تری دارد؛ به گونه‌ای که بازیکنان یک ماه مشغول یادگیری و تمرین روند مسابقه بوده‌اند.

لوکیشن این رئالیتی شو انبار فرضی قاچاق مافیای سیسیل ایتالیا است و در یک سناریو 11 نفره شامل سه مافیا و یک پدرخوانده قدرتمند، 7 شهروند و یک نقش مستقل پیش می‌رود.

آن‌گونه که ابوطالب گفته است، فصول فینال این رئالیتی شو با دوربین ۳۶۰ درجه ضبط می‌شود.

پدرخوانده

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون گرداننده «پدرخوانده» خواهد بود و هنرمندانی همچون پژمان بازغی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، امیرمهدی ژوله، امیرعلی نبویان، مجید واشقانی، امیرحسین رستمی، سمیرا حسن‌پور، سیما تیرانداز، کامران تفتی، شکیب شجره، عباس غزالی، علی صالحی، فرزاد حسنی، بیژن بنفشه‌خواه، سید جواد هاشمی، باربد بابایی، ارسلان قاسمی، صحرا اسداللهی، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، حسین سلیمانی، علی صبوری، معین زندی (ضد)، میثم درویشان‌پور، مجتبی پوربخش و حدیث میرامینی بازیگرانی هستند که تا به حال مقابل دوربین این رئالیتی‌شو رفته‌اند.

در ادامه نیز بازیگران دیگری جلوی دوربین خواهند رفت. «پدرخوانده» برای پخش از فیلم نت تولید شده است و به زودی پخش می شود.

سعید ابوطالب: شب های مافیا قابلیت ادامه نداشت، پدرخوانده می‌سازیم

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

خروج از نسخه موبایل