گلونی

درخواست اعطای رایگان تجهیزات برای گسترش پایدار انرژی های تجدیدپذیر

درخواست اعطای رایگان تجهیزات برای گسترش پایدار انرژی های تجدیدپذیر

درخواست اعطای رایگان تجهیزات برای گسترش پایدار انرژی های تجدیدپذیر

درخواست اعطای رایگان تجهیزات برای گسترش پایدار انرژی های تجدیدپذیر

به گزارش گلونی کارزاری تحت عنوان «درخواست اعطای رایگان تجهیزات و آموزش تولید برق با انرژی خورشیدی و بادی به خانوارهای ایرانی» در حال برگزاری است.

در متن این درخواست که خطاب به وزیر نیرو نوشته شده، آمده است:

احتراما از آنجا که به کارگیری منابع سوخت‌های فسیلی جهت تولید انرژی الکتریکی محدود، آلاینده و تجدیدناپذیر است، دستیابی و به کارگیری منابع انرژی تجدیدپذیر، نو، پاک و پایان‌ناپذیر از نشانه‌های بارز رشد و پیشرفت صنعتی، اجتماعی و اقتصادی هر کشور است.

از سوی دیگر محدودیت منابع فسیلی و آلودگی‌های محیطی ناشی از سوخت نیروگاه‌ها و انتشار گازهای آلاینده حاصل از تولید انرژی الکتریکی، افزایش دمای کره زمین و دگرگونی‌های گسترده آب و هوایی را در پی دارد و جامعه جهانی را به سمت مصرف بهینه انرژی پیش خواهد برد تا با به کارگیری انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر نظیر انرژی خورشیدی، بادی، زمین گرمایی، هیدروژنی و… از خطرات و چالش‌های ایجاد شده جلوگیری کنند.

از این رو پس از بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی، مسکن و پیرو آن خانوارها در جوامع شهری و روستایی در هر کشوری به‌صورت مستقل با عضویت در یک شبکه هوشمند می‌توانند در تولید انرژی الکتریکی خورشیدی یا بادی نقش بسزایی داشته باشند.

لذا در جهت فراگیری و فرهنگ‌سازی، اعطای رایگان تجهیزات و آموزش تولید انرژی الکتریکی خورشیدی و بادی به خانوارهای ایرانی در راستای گسترش پایدار به کارگیری انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور بسیار ضروری و کار آمد است.

طبیعی است که چنین درخواستی نیازمند زمان، پژوهش‌ها، بازنگری و کارشناسی‌های فنی و مهندسی گسترده در زمینه تولید، انتقال و توزیع انرژی در کشور است.

در پایان امید است با پیگری و پشتیبانی ملت عزیز ایران و با یک سازوکار مناسب در به کارگیری و گسترش پایدار انرژی‌های تجدیدپذیر توسط جوانان گرامی و توانمند این مرز و بوم روزگاری فرا رسد که کشور عزیزمان ایران در تولید انرژی الکتریکی با انرژی‌های تجدیدپذیر، پیشرو باشد و الگوی کشورهای جهان قرار گیرد.

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

خروج از نسخه موبایل