آسمان پایتخت صاف است؛ رگبار در ارتفاعات شرقی استان تهران

آسمان پایتخت صاف است؛ رگبار در ارتفاعات شرقی استان تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان بیشتر مناطق استان صاف تا قسمتی ابری و در ارتفاعات شرقی در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گلونی به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، تا روز سه‌شنبه (۲۹ شهریورماه) در بیشتر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری، در مناطق پرتردد گاهی همراه با غبار رقیق و در بعضی ساعات به ویژه در ساعات بعد از ظهر همراه با وزش باد خواهد بود.

آسمان پایتخت صاف است

برای امروز در ارتفاعات استان افزایش ابر، در بعضی ساعات رگبار پراکنده باران و احتمال رعد و برق به‌ویژه در ارتفاعات شرقی پیش بینی می‌شود.

برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ( ۲۹ و ۳۰ شهریور ماه) افزایش ابرناکی در سطح استان و در ارتفاعات رگبار باران با احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران برای امروز، صاف همراه با غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد و در بعدازظهر کمی ابری با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲۸ شهریور) صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی در بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار هواشناسی را از این لینک بخوانید

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 274538 ساعت خبر : 10:38 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=274538
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات