درخواست احداث سالن ورزشی در روستای انجیله استان قم

درخواست احداث سالن ورزشی در روستای انجیله استان قم

به گزارش گلونی کارزاری تحت عنوان «درخواست احداث سالن ورزشی در روستای انجیله» در حال برگزاری است.

در متن این کارزار که خطاب به وزیر ورزش و جوانان، نمایندگان مردم قم و بخش های مرتبط، استاندار قم، فرماندار جعفر آباد و بخشدار قاهان نوشته شده، آمده است:

«به استحضار جنابعالی می‌رسانیم که مکان‌های ورزشی و تفریحی از جمله مکان‌هایی هستند که کودکان، نونهالان و‌ جوانان هر شهر نیازمند آن هستند تا اوقات فراغت را به نحو صحیح و مثبت در آن سپری کنند.

از عواملی که می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد و هرز رفتن استعدادهای هر جامعه جلوگیری کند برخورداری آن جامعه از مکان‌های فرهنگی هنری و ورزشی مانند زمین مناسب ورزشی، سالن ورزشی، سالن تئاتر و… است.

سال‌هاست در روستای انجیله طرح عمرانی خاصی به بهره‌برداری نرسیده و داشتن یک فضای ورزشی مناسب آرزوی نوجوانان و جوانان ورزش‌دوست شده است.

ما امضاکنندگان این نامه از شما مسئولان امر استدعا داریم تا نسبت به ایجاد سالن ورزشی در روستای انجیله اقدامات لازم را مبذول فرمایید.»

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

گفتنی است در طول سال‌های گدشته و به طور خاص با شیوع ویروس کرونا، انجام بسیاری از فعالیت‌ها به شیوه اینترنتی صورت می‌پذیرد و نبود این امکان سبب می‌شود تا جوانان روستاها از بسیاری از فعالیت‌های فیزیکی و تفریحی بازبمانند.

در نتیجه بهبود اوضاع و شرایط زیرساختی و همینطور برقراری سرگرمی برای جوانان و نوجوانان موجب کاهش بخش بزرگی از تفریجات جوانان این منطقه خواهد شد.

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 274427 ساعت خبر : 9:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=274427
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات