درخواست اعطای رایگان تجهیزات برای گسترش پایدار انرژی های تجدیدپذیر

درخواست اعطای رایگان تجهیزات برای گسترش پایدار انرژی های تجدیدپذیر

به گزارش گلونی کارزاری تحت عنوان «درخواست اعطای رایگان تجهیزات و آموزش تولید برق با انرژی خورشیدی و بادی به خانوارهای ایرانی» در حال برگزاری است.

در متن این درخواست که خطاب به وزیر نیرو نوشته شده، آمده است:

احتراما از آنجا که به کارگیری منابع سوخت‌های فسیلی جهت تولید انرژی الکتریکی محدود، آلاینده و تجدیدناپذیر است، دستیابی و به کارگیری منابع انرژی تجدیدپذیر، نو، پاک و پایان‌ناپذیر از نشانه‌های بارز رشد و پیشرفت صنعتی، اجتماعی و اقتصادی هر کشور است.

از سوی دیگر محدودیت منابع فسیلی و آلودگی‌های محیطی ناشی از سوخت نیروگاه‌ها و انتشار گازهای آلاینده حاصل از تولید انرژی الکتریکی، افزایش دمای کره زمین و دگرگونی‌های گسترده آب و هوایی را در پی دارد و جامعه جهانی را به سمت مصرف بهینه انرژی پیش خواهد برد تا با به کارگیری انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر نظیر انرژی خورشیدی، بادی، زمین گرمایی، هیدروژنی و… از خطرات و چالش‌های ایجاد شده جلوگیری کنند.

از این رو پس از بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی، مسکن و پیرو آن خانوارها در جوامع شهری و روستایی در هر کشوری به‌صورت مستقل با عضویت در یک شبکه هوشمند می‌توانند در تولید انرژی الکتریکی خورشیدی یا بادی نقش بسزایی داشته باشند.

لذا در جهت فراگیری و فرهنگ‌سازی، اعطای رایگان تجهیزات و آموزش تولید انرژی الکتریکی خورشیدی و بادی به خانوارهای ایرانی در راستای گسترش پایدار به کارگیری انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور بسیار ضروری و کار آمد است.

طبیعی است که چنین درخواستی نیازمند زمان، پژوهش‌ها، بازنگری و کارشناسی‌های فنی و مهندسی گسترده در زمینه تولید، انتقال و توزیع انرژی در کشور است.

در پایان امید است با پیگری و پشتیبانی ملت عزیز ایران و با یک سازوکار مناسب در به کارگیری و گسترش پایدار انرژی‌های تجدیدپذیر توسط جوانان گرامی و توانمند این مرز و بوم روزگاری فرا رسد که کشور عزیزمان ایران در تولید انرژی الکتریکی با انرژی‌های تجدیدپذیر، پیشرو باشد و الگوی کشورهای جهان قرار گیرد.

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 274019 ساعت خبر : 10:35 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=274019
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات