گلونی

بسته ۲۰۲۲ ایرانسل ویژه جام جهانی ارائه شد

بسته ۲۰۲۲ ایرانسل ویژه جام جهانی ارائه شد

بسته ۲۰۲۲ ایرانسل ویژه جام جهانی ارائه شد

بسته ۲۰۲۲ ایرانسل ویژه جام جهانی ارائه شد

ایرانسل، همزمان با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ارائه داد.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۱، همزمان با افتتاح رقابت‌های جام جهانی فوتبال در کشور قطر، یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی را به مشترکان خود ارائه داده است.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده 5G در ایران و رکورددار سرعت اینترنت و تعداد سایت‌های نسل پنج در کشور، می‌توانند بسته ترکیبی ۲۰۲۲، شامل ۲۰ گیگابایت اینترنت و ۲۲ ساعت مکالمه ایرانسلی (درون‌شبکه) را با پرداخت ۸۰هزار تومان، دریافت کنند.

بسته ترکیبی جام جهانی، از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ قابل فعال‌سازی است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۱۵ روز خواهد بود.

فعال‌سازی این بسته تخفیفی، با شماره‌گیری کد دستوری #۲۰۲۲* و یا مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، به دفعات امکان‌پذیر است.

بسته ۲۰۲۲ ایرانسل ویژه جام جهانی

ایرانسل در توضیح بخشی از خدمات خود به مخاطبان توضیح می‌دهد:

سریعترین شبکه

با سریع‌ترین اینترنت همراه کشور، هر لحظه با جهان ارتباط برقرار کنید، از اخبار و رویدادهای روز آگاه شوید، صفحات مجازی وب‌سایت‌ها را مطالعه کنید و کارها را آسان‌تر، سریع‌تر و با کیفیت‌تر انجام دهید.

پوشش‌دهی گسترده

هر کجا که هستید، در خانه یا محل کار، در شهر خودتان یا در سفر، در خیابان یا جاده … شما در دنیای ایرانسل هستید. هر کجا که باشید، با وسیع‌ترین پوشش‌دهی و آنتن‌دهی کشور با شما هستیم.

پشتیبانی

ما متعهد هستیم که بهترین پشتیبانی را برای شما فراهم آوریم. در تمامی روزهای هفته و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به شما هستیم. یاری رساندن به شما افتخار ماست.

اخبار ایرانسل را از این لینک می‌توانید بخوانید

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

خروج از نسخه موبایل