گلونی

بهترین گوشی های هوشمند که در زمان تخفیف ارزش خرید دارند

بهترین گوشی های هوشمند که در زمان تخفیف ارزش خرید دارند

بهترین گوشی های هوشمند که در زمان تخفیف ارزش خرید دارند

بهترین گوشی های هوشمند که در زمان تخفیف ارزش خرید دارند

در عصر امروز خرید گوشی هوشمند با قابلیت‌های مختلف برای تمام افراد ضروری است. حتی دانش آموزان برای بسیاری از کارهای مرتبط با تحصیل خود نیاز به گوشی هوشمند دارند. بسیاری از افراد جامعه امروز امکان خرید گوشی‌های گران ‌قیمت را ندارند و از طرفی نیاز به این گوشی‌ها هر روز در میان افراد جامعه افزایش می‌یابد.  برای خرید یک گوشی هوشمند با قیمتی مناسب و شناخت مدل‌های مختلف گوشی همراه ما باشید.

گوشی موبایل آنر مدل X9 5G

این گوشی موبایل هوشمند در میان گوشی‌های میان رده برند آنر قرار دارد. طراحی منحصربه فرد و زیبای این گوشی هوشمند از نقاط قوت آن به حساب می‌آید. طراحی دایره‌ای دوربین آنر با رزولوشن 48 مگاپیکسلی و 2 لنز تشخیص عمق میدان و لنز ماکرو جلوه زیبایی به این گوشی موبایل داده است. پردازنده هشت هسته‌ای، باتری 4800 میلی آمپر ساعت، تراکم 285 پیکسل بر اینچ، قابلیت پشتیبانی از  16 میلیون رنگ / 1080 * 2388 پیکسل، قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080 و پشتیبانی از شبکه اینترنتی 5G تنها بخشی از امکانات و ویژگی‌های این گوشی موبایل هوشمند است. برای خرید با قیمت روز می‌توانید گوشی آنر مدل X9 5Gرا به صورت آنلاین و از سایت‌های معتبر تهیه کنید. می‌توانید گوشی موبایل آنر مدل X9 5G را با تخفیف از سایت دیجی‌کالا سفارش دهید.

گوشی موبایل سامسونگ مدلGalaxy A52s 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52s در سال 2021 به بازار عرضه شد. این تلفن هوشمند با حافظه 128 و رم 8 گیگ در میان گوشی‌های میان رده قرار گرفته است. این گوشی 2 سیمکارت بوده و فریم این دستگاه از جنس پلاستیک فشرده است. پردازنده 8 هسته‌ای 64 بیتی این دستگاه را به یک نمونه موفق از سری A تبدیل کرده است.

نمایشگر این دستگاه از نوع Super AMOLED بوده و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسلی دارد. رنگ سبز و یاسی این دستگاه از پر طرفدارترین رنگ‌های اینو گوشی هوشمند است. رزولوشن دوربین اصلی 64 مگاپیکسل و از نوع واید یا عریض است و یک لنز 12 و دو سنسور 5 نیز مجموعه لنزهای دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهد.

علاوه بر دوربین‌های قدرتمند پشتی دستگاه، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نمونه دیگر از نکات برجسته در مورد این گوشی هوشمند است. باتری 4500 میلی آمپری این دستگاه از دیگر نکات مثبت این گوشی هوشمند است. می‌توانید در جمعه سیاه دیجی‌کالا یا بلک فراید این گوشی هوشمند را با قیمتی مناسب سفارش دهید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 pro M2101K6G

شیائومی با ارائه گوشی Redmi Note 10 pro با قیمتی بسیار مناسب، یک گوشی با امکانات دوربین عکاسی به بازار عرضه کرده است. رزولوشن دوربین اصلی این گوشی همراه 108 مگاپیکسل است. این به تنهایی یک انقلاب در میان گوشی‌های میان رده با قیمتی به صرفه است. صفه نمایش امولد، رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی این دستگاه چیزی فراتر از قیمت آن را به شما ارائه می‌دهد. قیمت این گوشی تلفن هوشمند بیش از آنچه فکرش را بکنید نسبت به ویژگی‌ها و عملکرد آن به صرفه است. نکته دیگر در مورد این گوشی موبایل طراحی و رنگ‌های جذاب این دستگاه است. این گوشی به دلیل داشتن رم 8 گیگابایتی و باتری قوی و همچنین سخت افزار قدرتمند یک نمونه عالی برای کسانی است که به دنبال گوشی گیمینگ هستند. قابلیت نرم افزاری بالا و اندروید 11 از دیگر نقاط قوت این گوشی همراه هوشمند است که باعث ارزش بالای خرید آن شده است.

 گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M4 Pro 2201117PG

بهترین گوشی های هوشمند که در زمان تخفیف ارزش خرید دارند

این مدل از تولیدات شیائومی از گوشی‌های پرچمداری است که تمامی ویژگی‌های مثبت را دارد. این گوشی با داشتن حافظه 256 و رم 8 گیگابایتی حافظه کافی برای ذخیره انواع بازی و نرم افزا و همچنین تمامی عکس‌ها و فیلم‌های شما را دارد.

صفحه نمایش امولد و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی این گوشی را برای عکاسی و فیلمبرداری به یک گزینه مناسب تبدیل کرده است. تراکم 409 پیکسل در هر اینچ باعث وضوح تصویر و درخشان شدن رنگ‌ها در نمایشگر این گوشی هوشمند می‌شود. سنسور اصلی دوربین 64 مگاپیکسل و از نوع واید بوده و یک سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع اولترا واید و همچنین سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو لنزهای دوربین این گوشی را تشکیل داده‌اند. قیمت مقرون به صرفه این دستگاه دلیل دیگری بر ارزشمند بودن این کالا نسبت به قیمت آن است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F4 

یکی دیگر از تولیدات برند شیائومی که به عنوان گوشی هوشمند میان رده به بازار عرضه شده است گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F4 است. این گوشی چیزی از یک گوشی رده A کم ندارد و به راحتی می‌تواند با یک گوشی رده بالا رقابت کند. صفحه‌نمایش اولد با ابعاد 6.67 اینچ و رزولوشن 1080×2400 پیکسلی و دوربین اصلی با 64 مگاپیکسل از ویژگی‌های شاخص این گوشی تلفن هوشمند است. این گوشی با سخت افزاری قدرتمند و پردازنده‌های قوی برای علاقه مندان به بازی‌های مختلف مناسب است.

لنز سلفی این گوشی با بریدگی دایره‌ای ناچ در بالای صفحه نمایش قرار دارد. از ویژگی‌هایی که باعث تمایز این گوشی با سایر هم رده‌های موجود در بازار می‌شود می‌توانیم به حسگر اثرانگشت آن در کنار دکمه پاور گوشی اشاره کنیم که برخلاق سایر مدل‌های هم رده به جای صفحه نمایش در کنار گوشی قرار گرفته است. ضخامت و لبه‌های مستطیلی این گوشی تاحدی طراحی آن را شبیه به مدل‌های آیفون کرده است.

 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 FE 5G SM-G781B/DS

بهترین گوشی های هوشمند که در زمان تخفیف ارزش خرید دارند

سامسونگ سری S مدل‌های متنوع با سخت افزاری قوی است. ایم مدل هم از این ویژگی‌های مستثنا نیست. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy s20 با طراحی زیبا و سبک و صفحه نمایش سوپر اولد این دستگاه کیفیت بالایی در پشتیبانی رنگ‌ها دارد و زیبایی زیادی را در اختیار چشمان شما قرار می‌دهد. پردازنده گرافیکی قدرتمند این گوشی باعث مصرف بالای باتری می‌شود و با گذشت زمان احتمال تضعیف باتری گوشی وجود خواهد داشت. به دلیل پردازنده قدرتمند و سخت افزار قوی این گوشی امکان نصب و اجرا انواع بازی‌های گرافیکی روی این دستگاه را خواهید داشت.

مدل‌های متنوعی از گوشی‌های هوشمند وجود دارند که ارزش خرید آنها نسبت به امکانات و عملکردشان بالاتر است. در این مقاله تنها به تعداد اندکی از آنها پرداخته شد. برای مشاهده سایر مدل‌ها و برخورداری از تحفیفات جمعه سیاه می‌توانید به سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید.

نویسنده: سارا اقبالی

آگهی در گلونی

خروج از نسخه موبایل