دانلود فیلم ۲۰۲۲

انتخاب یک فیلم مناسب این روزها به یکی از مشکلات اساسی برای پر کردن اوقات فراغت تبدیل شده است، چرا که تماشا فیلم اولین گزینه ای است که برای وقت های خالی انتخاب می‌کنید، این مشکلات به علت متفاوت بودن سلیقه‌هاست، چرا که از دید افراد بهترین فیلم شامل ویژگی‌هایست که آن ویژگی‌ها فقط از دید خودشان برترین ویژگی‌ها هستند برای مثال شخصی فیلمی را برتر می‌داند که فروش بالایی داشته باشد و شخصی فیلمی را برتر می‌داند که بازیگران مطرح دنیا در آن ایفای نقش کرده باشد، اما می‌توان به این نتیجه رسید که امتیازات و همچنین نظرات کاربرانی که آن فیلم را دیده باشند می‌تواند بر روی انتخاب آن فیلم و سریال برای تماشا تاثیر بسیار بالایی داشته باشد؛ به همین علت دانلود فیلم ۲۰۲۲ یکی از گزینه‌های مردمان کشور ایران است، به همین علت در ادامه این مطلب به معرفی چند فیلم جدید می‌پردازیم.

فیلم ماشین جهنمی The Infernal Machine 2022

فیلم ماشین جهنمی که در سال ۲۰۲۲ توسط کشورهای پرتغال، انگلستان و آمریکا و به زبان انگلیسی تولید شده در تاریخ بیست و سوم سپتامبر ۲۰۲۲ برای اولین بار به نمایش درآمد. تهیه کنندگی هم توسط مووی باکس استودیو انجام شده و بازیگران هم گای پیرس، آلیس ایو، الکس پتیفر، جرمی دیویس، آیریس کایات، ریچل دی فونتس، آنا لوپس هستند.

خلاصه داستان: فیلم ماشین جهنمی ۲۰۲۲ داستان درباره نویسنده ای است به نام بروس کاگبرن که به خاطر فروش بالای کتابش مشهور است، او به دلیل نامه‌های مرموز یکی از طرفدارنش، برای اینکه بفهمد چه کسی پست این ماجراست، از مخفیگاهش بیرون می آید و …

داستان جفری دامر Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story 2022

داستان جفری دامر که محصول سال ۲۰۲۲ میلادی کشور آمریکا است طی یک فصل ۱۰ قسمتی از شبکه محبوب و پرمخاطب نتفلیکس در تاریخ بیست و یکم سپتامبر ۲۰۲۲ نمایش داده شد. این مجموعه توسط رایان مورفی و ایان برنان ساخته شده و قرار است این قتل های سریالی را از دید هفده قربانی آن نشان دهد. در وبسایت تحلیلی روتن توميتوز، نمره ۵۰ را گرفته که امتیازی متوسط بوده و منتقدان خیلی از داستان و بازیگران رضایت ندارند و می گویند میتوانست خیلی بهتر وقایع را به تصویر بکشد.

خلاصه داستان: سریال هیولا: داستان جفری دامر ۲۰۲۲ داستان درباره مردی است که در طول بیش از ۱۰ سال توانست بدون اینکه بازداشت شود یا مشکلی برایش پیش بیاید، ۱۷ مرد را به قتل برساند و … دانلود فیلم  داستان جفری در کشور ایران یکی از فیلم های پرطرفدار بوده که می تواند یکی از گزینه‌های شما باشد.

فیلم گرگ های جنگ Wolves of War 2022

دانلود فیلم 2022
دانلود فیلم ۲۰۲۲

فیلم گرگ های جنگ که محصول سال ۲۰۲۲ کشور انگلستان و به زبان انگلیسی است، برای اولین بار در تاریخ دوازدهم سپتامبر ۲۰۲۲ نمایش داده شد.

خلاصه داستان: فیلم گرگ های جنگ ۲۰۲۲ درباره زمان بعد از جنگ جهانی دوم است که طی آن افسری انگلیسی به نام جک والاس باید گروهی ویژه از متفقین را برای نجات یکی دانشمند آمریکایی که در بازداشت نازی ها است را هدایت کند و …

فیلم ویکرانت رونا Vikrant Rona 2022

فیلم ویکرانت رونا که محصول سال ۲۰۲۲ کشور هندوستان و به زبان کانادا است و برای اولین بار در تاریخ بیست و هشتم جولای ۲۰۲۲ نمایش داده شد. بازیگران و هنرمندان این عنوان سودیپ، نیروپ بانداری، نیتا آشوک، ژاکلین فرناندز، میلانا ناگاراج، سیدو مولیمانی، کارتیک رائو کورداله، مادوسودان رائو هستد. محل فیلمبرداری شهر حیدرآباد هندوستان است و تصویربرداری در زمان همه گیری بیماری کووید ۱۹ انجام شده بود.

خلاصه داستان: فیلم ویکرانت رونا ۲۰۲۲ درباره پلیسی است به نام ویکرانت که ماموریت پیدا می‌کند پرونده دهکده‌ای را بررسی کنید که اتفاقات خاص در آن می‌‌افتد و همه ساکنان هم مظنون هستند و هم قربانی و …

فیلم شیر مرداب Swamp Lion 2022

دانلود فیلم ۲۰۲۲

فیلم شیر مرداب محصول سال ۲۰۲۲ کشورهای آمریکا، نروژ، مجارستان، دانمارک و به زبان انگلیسی است. کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه به صورت همزمان برعهده توربن بچ بوده که داستان، هنرمندان و نوع بازی، نظر بسیاری از منتقدان را به خودش جلب کرده و از این فیلم تعریف زیادی کرده‌اند، بطوری که موفق شده سه بار جایزه از فستیوال‌‌ها مهم بین المللی دریافت کند، بازیگران این اثر مایکل ری اسکامیلا، بری بلر، جک الیوت یبارا، لوئیس بوردونادا، کارن سورس آلبیسوآ، دیوید باررا، دومینیک هافمن، مانی اسکامیلا، استفانی راسکو مایرز هستند.

خلاصه داستان: فیلم شیر مرداب ۲۰۲۲ درباره پدری است به نام جیم که وقتی از پس هزینه‌های درمان سرطان پسرش بر نمی‌آید، در جنوب تگزاس شروع به قاچاق مواد مخدر می‌کند و … دانلود فیلم جدید دوبله شیر مرداب نیز یکی از گزینه‌هایست که می توان با دیدن آن وقت خود را پر کنید.

آگهی در گلونی

کد خبر : 274972 ساعت خبر : 8:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=274972
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات