عوامل تاثیرگذار بر تعرفه طراحی سایت فرش

عوامل تاثیرگذار بر تعرفه طراحی سایت فرش

اینترنت سنگ بنای دنیای مدرن است. هیچ جنبه‌ای از زندگی ما وجود ندارد که تحت تأثیر آن قرار نگیرد یا تغییر نکرده باشد. همه کسانی که از اینترنت استفاده می‌کنند با چیستی وب سایت آشنا هستند.

از نقطه نظر غیر فنی، وب سایت‌ها هستند که بیشتر اینترنت را تشکیل می‌دهند. هر چیزی که ما به صورت آنلاین جستجو و گشت و گذار می‌کنیم در یک وب سایت یا وب سایت دیگر یافت می‌شود. بسیاری از ما می‌دانیم که یک وب سایت از دیدگاه کاربر چگونه کار می‌کند، اما از دیدگاه یک طراح سایت به شدت متفاوت است. جدا از پایه و اساس، عوامل زیادی مانند تعرفه طراحی سایت کیفیت یک وب سایت را تعیین می‌کنند. در اینجا پنج نکته وجود دارد که ممکن است بخواهید برای طراحی‌ سایت فرش در نظر داشته باشید.

نکات طراحی سایت فرش

۱. صفحه اصلی حداقل اما جذاب

صفحه اصلی یک وب سایت اولین چیزی است که کاربر پس از بازدید می‌بیند. کیفیت صفحه اصلی می‌تواند تعیین کند که بازدیدکننده بماند یا خیر.

صفحه اول باید حداقل باشد و هرگز شلوغ نباشد. اطلاعات بیش از حد می‌تواند دشمن شما باشد، به خصوص در متن. اگر تعداد کلمات زیاد باشد، کاربر به احتمال زیاد از خواندن آن صرفنظر می‌کند. فقط نکات کلیدی باید مجاز باشد و نکات اصلی باید برجسته شوند. باید عناوین و عناوین فرعی و به دنبال آن پاراگراف‌های کوتاه و موثر از جزئیات وجود داشته باشد.

باید با تصاویر مرتبط و جذابی که به آنچه ارائه می‌دهید مرتبط است، جفت شود. بالای صفحه باید شامل لوگوی شما باشد. لوگوی شما نشان دهنده ارزش برند شماست و به شما هویتی می‌دهد که می‌تواند بازدید کننده را جذب کند. صفحه باید با پیوندهایی به اطلاعات مختلف در مورد سایت شما پایان یابد. این شامل اطلاعات تماس، جزئیات برند، ادغام رسانه‌های اجتماعی و غیره است.

عوامل تاثیرگذار بر تعرفه طراحی سایت فرش
عوامل تاثیرگذار بر تعرفه طراحی سایت فرش

۲. سلسله مراتب بصری در طراح سایت

سلسله مراتب بصری تعیین این است که کدام عنصر شایسته برجسته شدن بصری در وب سایت شما است. این عناصر با اهمیت سزاوار اولویت بیشتری هستند. شناسایی و اجرای این سلسله مراتب مسیر رسیدن به یک وب سایت جذاب است.

طرح و الگوی وب سایت شما می‌تواند تأثیر آن را افزایش دهد. انواع مختلفی از طرح‌بندی‌ها مانند الگوی N یا Z وجود دارد که می‌توانید براساس اولویت‌ها از آنها استفاده کنید.

موضوع وب سایت یکی از جنبه‌های بصری اصلی آن است. ترکیب رنگ‌های جذاب در پس زمینه، برگه‌ها و سرفصل‌ها جلب توجه می‌کند.

اندازه سرفصل‌ها، پاراگراف‌ها و تصاویر نیز نقش مهمی ایفا می‌کند. اندازه بزرگتر روی خواننده تاثیر می‌گذارد و شانس کلیک روی آن را نیز دارد.

رسانه‌های بصری باید همیشه بر متن اولویت داشته باشند، اما باید از تصاویر و ویدئوهای بی رمق و کم رنگ خودداری شود.

۳. تصاویر چشم نواز

عکس‌ها و تصاویری که در صفحات وب شما ظاهر می‌شوند باید قانع‌کننده باشند و افراد را به سمت خود بکشانند، در غیر این صورت بازدیدکنندگان به سادگی بیرون خواهند رفت.

۴. خوانایی خوب

خوانایی یک وب سایت نشان می‌دهد که خواندن و تفسیر اطلاعاتی که در وب سایت خود ارائه کرده اید برای کاربر چقدر آسان است. متن موجود در وب سایت شما چیزی است که آن را تعیین می‌کند. اول از همه، رنگ متن باید با رنگ پس زمینه متضاد باشد تا به راحتی قابل مشاهده باشد. مطالعات همچنین نشان داده‌اند که فونت‌های بزرگ‌تر احتمالاً بیشتر به صورت آنلاین خوانده می‌شوند، زیرا نیازی به تلاش برای خواندن ندارند. فاصله و ارتفاع خطوط بزرگتر از نظر بصری نیز جذاب هستند.

۵. بهینه سازی موبایل

بیش از ۵۱ درصد از ترافیک جهانی وب تنها از طریق گوشی‌های هوشمند تولید می‌شود. اکثر کاربران اینترنت گوشی‌های هوشمند را برای گشت و گذار ترجیح می‌دهند زیرا گوشی هوشمند را می‌توان در هر جایی حمل کرد. بنابراین می‌توانید در هر زمان و هر مکان از هر وب سایتی که می‌خواهید بازدید کنید.

در طراحی وب سایت باید راحتی کاربران موبایل را در نظر داشت. بسیاری از وب سایت‌های موجود برای استفاده در موبایل به خوبی بهینه سازی نشده اند. آنها به خوبی به صفحه نمایش‌های کوچکتر ترجمه نمی‌شوند که دسترسی به آنها از طریق تلفن هوشمند را سخت تر می‌کند.

عواملی که در بهینه سازی موبایل دخیل هستند عبارتند از پاسخگویی صفحه، زمان بارگذاری، و میزان تناسب طرح کلی با صفحه موبایل. ابزارها و تست‌های زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا وب سایت خود را بهینه کنید و میزان بهینه بودن آن را تعیین کنید. گوگل خود ابزارهای رایگانی را ارائه می‌دهد که پاسخگویی و سرعت صفحه وب موبایل شما را آزمایش می‌کند.

عوامل تاثیرگذار بر تعرفه طراحی سایت فرش
عوامل تاثیرگذار بر تعرفه طراحی سایت فرش

منبع:

https://iransite.com

https://iransite.com/weblog/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d8%b4

آگهی در گلونی

کد خبر : 275173 ساعت خبر : 4:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=275173
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات