گلونی

۶ اسموتی برای مهمانی های دوستانه که محبوب همه افراد هستند

۶ اسموتی برای مهمانی های دوستانه که محبوب همه افراد هستند

۶ اسموتی برای مهمانی های دوستانه که محبوب همه افراد هستند

6 اسموتی برای مهمانی های دوستانه که محبوب همه افراد هستند

معمولا یک مهمانی با صرف چند نوشیدنی گرم یا سرد آغاز می شود و مهمان ها پس از ورود به مهمانی با نوشیدنی پذیرایی می‌شوند. این نوشیدنی می تواند یک چای ساده در روزهای سرد یا یک شربت خنک در روزهای گرم سال باشد.

در این میان اسموتی یک نوشیدنی سرد، غلیظ و مقوی است که از ترکیب میوه یا برخی سبزیجات با یخ یا شیر تهیه می‌شود. تفاوت میلک شیک با اسموتی‌های دارای شیر یا بستنی در این است که در اسموتی میزان میوه بیشتر از شیر یا بستنی است.

در ادامه به معرفی چند اسموتی مناسب برای مهمانی ها می‌پردازیم. پس با ما همراه شوید.

۱: اسموتی گیلاس

اسموتی گیلاس

اسموتی گیلاس درواقع ترکیبی از موز و گیلاس است که منبع غنی از منیزیم، ویتامین سی، پتاسیم و فیبر است. شما باید در ابتدا میوه‌‌ها را خرد کرده و در فریزر به مدت ۴ ساعت قرار دهید تا کاملا یخ بزنند، اما اگر زمان این کار را ندارید می‌‌توانید کمی یخ بیشتری اضافه کنید. تمام مواد را در مخلوط کن بریزید و با دور تند هم بزنید تا کاملا یکنواخت شود. سپس آن را در لیوان ریخته و به سلیقه خود دیزاین کرده و سرو کنید.

اسموتی گیلاس را می توانید به همراه انواع شیرینی خشک یا تر سرو کنید.  قیمت  خرید آنلاین  و سفارش آنلاین  انواع شیرینی و نوشیدنی‌های سرد و گرم به صرفه‌تر از خریدهای حضوری خواهد بود و این کار به نوعی صرفه جویی در زمان شما نیز می‌کند.

۲: اسموتی هلو

هلو هم یکی از میوه‌های محبوبی است که نوشیدنی آن می تواند برای همه مهمان‌های شما جذاب باشد. اسموتی هلو، شامل آب پرتقال و ماست است که به لاغری، به خصوص اطراف شکم، کمک می‌کند. شما باید همه مواد را در مخلوط کن بریزید و کاملا با هم مخلوط کنید. سپس در لیوان مورد نظر ریخته و سرو کنید. سرو اسموتی در لیوان‌های بلند و یا با شکل متفاوت، این نوشیدنی را به خصوص برای بچه‌ها جذاب‌تر می‌کند. برای سرو اسموتی با نی، از نی‌های بزرگ استفاده کنید؛ زیرا به‌دلیل وجود میوه در آن، مواد در نی‌های کوچک گیر می‌کنند.

۳: اسموتی موز

اسموتی موز با استفاده از موز خرد شده، شیر، پودر کاکائو و کره بادام زمینی درست می‌شود. برای تهیه این اسموتی شما باید همه مواد را داخل مخلوط کن ریخته و هم بزنید تا کاملا یکنواخت شود. سپس آن را در لیوان بریزید. می‌توانید از خرده های شکلات، پودر کاکائو و یا کره بادام زمینی برای تزئین این نوشیدنی خوشمزه استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از پسته این اسموتی را تزئین کنید.  قیمت خرید پسته کیلویی تازه و یا مغز  پسته  اکبری و رفسنجان  با توجه به کیفیت آنها متفاوت خواهد بود.

۴: اسموتی توت فرنگی

اسموتی توت فرنگی

در این اسموتی شما نیاز به توت فرنگی، آبمیوه (آب هر نوع میوه ‌ای)، آب ‌لیموی تازه و یخ دارید. این مواد را با هم داخل مخلوط‌ کن بریزید و آن را هم بزنید تا زمانی‌که یخ‌‌ها مانند پودر شوند و بافت یکسانی ایجاد شود. اسموتی شما آماده است. آن را در لیوان بریزید و از آن لذت ببرید. بهتر است بدانید که معمولا از میوه توت ‌فرنگی در تهیه انواع شیک هم استفاده می‌شود.

۵: اسموتی هندوانه

هندوانه میوه محبوبی است و بهتر است به صورت خنک سرو شود. اسموتی این میوه و نوشیدن آن نیز در فصل تابستان هم شما را خنک می‌‌کند و هم آب مورد نیاز بدن را تامین می‌‌کند، علاوه بر اسموتی، دسرهای جذاب دیگری نیز قابل تهیه با این میوه خوشمزه است. تهیه اسموتی  هندوانه کار راحتی است، با اندکی خلاقیت هم شما می‌‌توانید طعم ‌های مختلفی را به آن اضافه کنید. برای مثال مقداری آبلیمو یا نعنا و عسل می‌تواند این اسموتی را جذاب‌تر کند. هندوانه را به قطعاتی کوچک برش زده و در داخل فریزر بگذارید تا کامل یخ بزنند. سپس هندوانه‌ یخ ‌زده را با آبلیمو، عسل، آب و نعنا داخل مخلوط کن بریزید و آن‌ها را هم بزنید تا مواد به‌ صورت کامل مخلوط شود. زمانی که هندوانه کاملا پودر شود، اسموتی شما آماده شده است.

۶: اسموتی طالبی

یک لیوان آب طالبی خنک می‌تواند نوشیدنی برای روزهای گرم باشد. شما می‌توانید طالبی را با شیر یا میوه‌های دیگر ترکیب کنید و یک اسموتی دلچسب داشته باشید. اضافه کردن مقداری بستنی به این اسموتی هم آن را خوشمزه‌تر خواهد کرد.

آگهی در گلونی

خروج از نسخه موبایل