گلونی

با کد کوتاه دستوری #۳* به راهکارهای سازمانی ایرانسل میانبر بزنید!

با کد کوتاه دستوری #۳* به راهکارهای سازمانی ایرانسل میانبر بزنید!

با کد کوتاه دستوری #۳* به راهکارهای سازمانی ایرانسل میانبر بزنید!

با کد کوتاه دستوری #۳* به راهکارهای سازمانی ایرانسل میانبر بزنید!

حتما شما هم تجربه استفاده از کدهای کوتاه دستوری ستاره مربعی را داشته‌اید! کد دستوری یا USSD به‌دلیل ساختار ساده و عدم نیاز به اینترنت، محبوبیت و کاربرد زیادی برای مشترکین اپراتورهای تلفن همراه، مانند ایرانسل دارد و برای خرید بسته‌های اینترنت، اطلاع از باقی‌مانده بسته، لغو پیامک‌های تبلیغاتی، شرکت در نظرسنجی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به‌عنوان مثال، کدی که این روزها طرفدار زیادی بین مشترکین ایرانسل دارد، کد #2*1*555* است که به شما این امکان را می‌دهد تا دریافت پیامک‌های تبلیغاتی خود را، که روز‌به‌روز بیشتر می‌شوند، تنها با شماره‌گیری و طی کردن چند مرحله کوتاه لغو کنید!

راهکارهای سازمانی ایرانسل، که به خلق دنیای دیجیتالی و بهبود اثربخشی فعالیت کسب‌وکارها کمک می‌کند، برای دسترسی سریع‌تر کاربران به راهکارها، کد کوتاه دستوری ستاره سه مربع (#۳*) را معرفی کرده است. با استفاده از این کد کوتاه دستوری، اطلاعات کامل راهکارهای مختلف سازمانی نظیر موبایل سازمانی، VPN سازمانی، سرویس‌های ابری و… به‌راحتی قابل دسترسی هستند. برای آگاهی از اینکه چگونه میتوان از کد کوتاه دستوری #3* استفاده کرد و مزایای آن چیست، ادامه این متن را بخوانید.

نحوه استفاده از کد کوتاه دستوری #3*

اگر از مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل هستید با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 3 مربع (#3*) به تمامی راهکارهای سازمانی ایرانسل دسترسی خواهید داشت. با ارسال شماره اختصاص‌یافته به هر یک از موارد، پیامکی حاوی لینک محصول مورد نظر برای شما ارسال می‌شود که با کلیک بر روی آن به صفحه معرفی محصول و شرایط درخواست آن، در وبسایت راهکارهای سازمانی ایرانسل، هدایت می‌شوید.

این کد دستوری از دو صفحه اصلی تشکیل شده است. صفحه اول مربوط به راهکارهای سازمانی ایرانسل و صفحه دوم به پرداخت قبوض و خرید شارژ مرتبط می‌شود.

با کد کوتاه دستوری #۳* به راهکارهای سازمانی ایرانسل میانبر بزنید!

معرفی خدمات کد کوتاه دستوری #۳*

پس از شماره‌گیری این کد دستوری، عناوین فروشگاه آنلاین، خدمات، مشاوره و صنایع را مشاهده خواهید کرد که با ارسال شماره هر یک از موارد به صفحه دیگری، شامل زیرمجموعه‌های هر دسته، منتقل می‌شوید.

کد دستوری فروشگاه آنلاین محصولات سازمانی ایرانسل

فروشگاه اینترنتی محصولات سازمانی ایرانسل، ارائه‌دهنده سرویس‌های متفاوتی است که با شماره‌گیری کد دستوری #1*3* به بخش‌های مختلف این فروشگاه با عناوین خدمات سیستم ردیابی ناوگان، اینترنت سازمانی، مودم‌ها و سیم‌کارت‌های سازمانی دسترسی خواهید داشت.

کد دستوری خدمات راهکارهای سازمانی ایرانسل

راهکارهای سازمانی ایرانسل ارائه‌دهنده خدمات متنوعی نظیر VPN سازمانی، موبایل سازمانی (MVPN)، سیستم بی‌سیم (Walkeh)، مدیریت ناوگان (FMS)، زیرساخت ابری (IaaS) و خدمات دیجیتال است که برای آشنایی بیشتر با آن‌ها می‌توانید کد دستوری #3*3* را شماره‌گیری کنید.

کد دستوری دریافت مشاوره رایگان خدمات سازمانی ایرانسل

با شماره‌گیری کد دستوری #4*3* لینک درخواست مشاوره رایگان در خصوص انتخاب سرویس مناسب کسب‌وکارتان برای شما ارسال می‌شود که با وارد کردن اطلاعات درخواست‌شده، کارشناسان مربوطه در اولین فرصت برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

کد دستوری راهکارهای سازمانی ایرانسل برای صنایع مختلف

با شماره‌گیری کد دستوری #5*3* انواع راهکارهای سازمانی پیشنهادی ایرانسل برای صنایع پولی و مالی و فولاد را مشاهده خواهید کرد.  شما می‌توانید پس از دریافت لینک مورد نظر، با انتخاب صنعت مورد نظر خود (صنعت بانکداری، صنعت بیمه، صنعت بورس و صنعت فولاد)، راهکارهای سازمانی مرتبط با هر یک را مطالعه کنید.

کلام آخر

راهکارهای سازمانی ایرانسل در کارنامه خود، دستاوردهایی را در همکاری با شرکت‌های بزرگی همچون گروه تولیدی عالیس، فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، شرکت توسعه و نوآوری شهر، شرکت به پرداخت ملت و… ثبت کرده است. با استفاده از خدمات و محصولات راهکارهای سازمانی ایرانسل، دریچه جدیدی از تعامل با مشتریان و برقراری ارتباط هرچه بهتر سازمان با کارکنان حاصل شده است.

کد کوتاه دستوری ستاره سه مربع (#3*) امکان جدید راهکارهای سازمانی ایرانسل است که در راستای دسترسی سریع‌تر کاربران و کسب‌وکارها به تمامی راهکارهای ارائه‌شده ایجاد شده است. گفتنی است که علاوه‌بر کد دستوری گفته‌شده، کسب اطلاعات تکمیلی و مشاوره از طریق ایمیل  EB@mtnirancell.ir نیز امکان‌پذیر است.

خروج از نسخه موبایل