گلونی

نشست آینده فیلمسازی در سینمای ایران برگزار شد

نشست آینده فیلمسازی در سینمای ایران برگزار شد

نشست آینده فیلمسازی در سینمای ایران برگزار شد

نشست آینده فیلمسازی در سینمای ایران برگزار شد

به گزارش گلونی به نقل از انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، ظهر روز یکشنبه ۱۴ اسفند سال ۱۴۰۱، سالن شهید مطهری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی میزبان نشستی با عنوان «آینده فیلمسازی در سینمای ایران» بود.

در این جلسه که برنامه مشترک انجمن‌های علمی دانشجویی مطالعات فرهنگی و رسانه و مطالعات فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی با گروه مطالعات سینمایی انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات بود، چهار نفر از فعالان برجسته سینمای ایران سخنرانی کردند.

این چهار نفر فریدون جیرانی نویسنده و کارگردان باسابقه، محمدمهدی عسگرپور فیلمساز و از مدیران باسابقه سینمایی، کیوان کثیریان روزنامه‌نگار و منتقد سینما و نیز مرتضی فرشباف نویسنده و کارگردان، بودند.

برای خواندن گزارش کامل این نشست، کلیک کنید

گفتنی است انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات یک نهاد علمی غیرانتفاعی مرتبط با رشته‌های علوم ارتباطات و مطالعات فرهنگی با حضور دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و اساتید است.

این انجمن بیش از چند صد نفر عضو دارد و مطابق اساسنامه هیات مدیره انجمن هر سه سال یک بار با رای مستقیم و مخفی اعضای پیوسته انتخاب می‌شود.

اعضای انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات گرایش‌های سیاسی و فکری متفاوتی دارند، نقطه اتصال و اشتراک اعضاء تحصیل در یکی از رشته‌های علوم ارتباطات و مطالعات فرهنگی از هر دانشگاهی است.

انجمن‌های علمی در هر رشته‌ای از جمله معتبرترین نهادهای علمی به‌حساب می‌آیند. مطابق با دستورالعمل‌های وزارت علوم اعتبار فعالیت‌های انجمن‌های علمی حتی از دانشگاه‌ها نیز بیشتر است چرا که عصاره فارغ‌التحصیلان و اساتید همه دانشگاه‌های مرتبط با یک رشته در آن حضور دارند.

آرشیو وبینارهای تحلیل گفتمان انتقادی مسئله آب ایران

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

خروج از نسخه موبایل