حضور ایرانسل در اولین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)
ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، بهروزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی، از جمله «ویستامدیا» که بازوی ایرانسل در تولید و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است و سرویسهای «لنز»، «دانا»، «سیمبا»، «راویتو» و «ریتم» را به بازدیدکنندگان معرفی میکند.
به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با سبد کاملی از سرویسها و خدمات محتوایی، مبتنی بر صوت و تصویر فراگیر، در اولین نمایشگاه رسانههای صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، شرکت کرده است.
این نمایشگاه که توسط سازمان تنظیم مقررات رسانههای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) برگزار میشود، از ۱۱ تا ۱۴ اسفند ۱۴۰۱، در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، از ساعت ۸ تا ۱۶ میزبان بازدیدکنندگان است و ایرانسل در سالن ۷ آن حضور دارد.
ایرانسل با ارائه سرویس «تلویزیون اینترنتی لنز» به عنوان بستر پخش فیلم، سریال، پخش رویداد زنده و شبکههای تلویزیونی، سرویس «راویتو» به عنوان پلتفرم اشتراک ویدیو و پخش زنده با امکان کسب درآمد، سرویس «ریتم» به عنوان پلتفرم جامع انتشار موسیقی و موزیک استریم، خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد برای صاحبان اثر صوتی، سرویس «سیمبا» به عنوان سامانه امن دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مناسب و «پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا» به عنوان شبکه آموزش مجازی برای تمام فعالان آموزشی، در نمایشگاه رصتا مشارکت کرده است.
همچنین «ویستامدیا» که بازوی ایرانسل در تولید و ارائه محتوی صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است، در این نمایشگاه حضور دارد.
نمایشگاه رسانههای صوت و تصویر فراگیر ایران با رویکرد حمایتگری و بهمنظور معرفی ظرفیتها و توانمندیهای رسانههای صوت و تصویر فراگیر در کشور و همافزایی هر چه بیشتر سازمان صدا و سیما و رسانههای صوت و تصویر فراگیر و سایر اجزای زیستبوم، در دو بخش سرویس و محتوا برگزار میشود و اهدافی از جمله «اطلاع رسانی از آخرین دستاوردهای حوزه رسانه و ایجاد ارتباط بین شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان»، «جریانسازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، بومی و ملی»، «حمایتهای مادی و معنوی از رسانههای صوت و تصویر فراگیر»، «ایجاد فضای رقابت رسانهای بین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان خدمات و محتوای رسانهای در جهت ارتقاء کیفی»، «ایجاد تعامل بین نخبگان دانشگاهی، سازمان صدا وسیما، ساترا و رسانهها» و … را دنبال میکند.
در این نمایشگاه تلویزیونهای اینترنتی، طراحان پلتفرم، مراکز ارائه دهنده خدمات رسانههای دیجیتال، توسعهدهندگان، استارتاپها، شتابدهندههای صنایع خلاق، نهادهای مردمی، نرمافزارهای رسانهای، نرمافزارهای تلفن همراه، پایگاههای اینترنتی و وبلاگها، مراکز پژوهش، فناوری و نوآوری در رسانههای دیجیتال، تولیدات مراکز فرهنگی دیجیتال، تولیدات رسانههای دیجیتال دانش آموزی و… میزبان علاقهمندان هستند.
اخبار ایرانسل را از این لینک میتوانید بخوانید
پایان پیام
ایرانیها چه دغدغههایی دارند؟
اینجا را ببینید