مهاجرت آرایشگران به کانادا

مهاجرت آرایشگران به کانادا

بسیاری از آرایشگران تمایل دارند تا برای ادامه زندگی به کشورهای دیگر مهاجرت کنند و فعالیت خود را در فضایی جدید ادامه دهند. مهاجرت چالش‌ها و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

یکی از مهم ترین دغدغه‌های افراد لیست بهترین آرایشگران میزان درآمدی است که می‌توانند از این حرفه در کشورهای مختلف بدست آورند.

در واقع یکی از معیارهایی که باعث می‌شود یک کشور خاص در میان دیگر کشورها به عنوان مقصد زندگی انتخاب شود، درآمدی است که می‌تواند برای یک آرایشگر به دنبال داشته باشد.

اگر شما هم قصد مهاجرت دارید و می‌خواهید بدانید شغل آرایشگری در کشورهای خارجی چقدر درآمد دارد در ادامه با ما همراه باشید.

شغل آرایشگری جزء مشاغل پردرآمد در دنیاست. این روزها نیز صنعت زیبایی بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است. از این رو، در صورتی که بتوانید به تخصص و مهارت کافی در حوزه آرایشگری برسید، احتمالا آینده شغلی تضمین شده‌ای خواهید داشت.

معمولا آرایشگرانی که تصمیم به مهاجرت دارند، به اولین چیزی که فکر می‌کنند، وضعیت درآمد این شغل در کشور مورد نظر است. اینکه شغل آرایشگری در کشورهای خارجی چقدر درآمد دارد و با توجه به هزینه‌های متفاوت زندگی در هر کشور چه گزینه ای، انتخاب بهتر و مناسب تری است؟

در ادامه مطلب مهاجرت آرایشگران به کانادا، به بررسی چند مورد از معتبرترین و بهترین کشورهای دنیا و وضعیت درآمد آرایشگران در آن‌ها می‌پردازیم.

مهاجرت آرایشگران به کانادا

بازار کار و درآمد شغل آرایشگری در کانادا

پیش از هر چیزی بایستی بدانید که شرایط پذیرش هر کشور برای شغل آرایشگری متفاوت است. کشورهای مختلف بسته به شرایط بازار کار و تدابیر خاصی که اندیشیده اند، قوانین و ضوابط مخصوص به خود را برای پذیرش مهاجران دارند و هر فردی که بخواهد اقدام به مهاجرت کند، بایستی کاملا واجد شرایط باشد.

کانادا یکی از کشورهایی است که در لیست مشاغل مورد نیاز خود، به شغل آرایشگری نیز اشاره داشته است.

نکته مهم است که شما علاوه بر داشتن تخصص، مهارت و سابقه کاری قابل قبول، می‌بایست مدارک معتبر بین المللی آرایشگری را نیز اخذ کرده باشید تا بتوانید به مراحل بعدی راه پیدا کنید.

با اینکه شرایط درآمدزایی در هر کشور می‌تواند نوسانات و افت و خیزهایی داشته باشد، اما به طور کل و بر اساس بررسی‌های صورت گرفته می‌توان گفت، میانگین درآمد آرایشگران در کشور کانادا چیزی نزدیک به ۳۰ هزار دلار است.

البته در صورتی که فرد از تجربه، مهارت و سابقه کاری بالایی برخوردار باشد، این میزان حقوق می‌تواند به سالی ۵۰ هزار دلار نیز برسد.

بازار کار و درآمد شغل آرایشگری در آمریکا

از بزرگ ترین و ثروتمندترین کشورهای دنیا می‌توان به کشور آمریکا اشاره کرد که دارای شهرهای بسیار بزرگ و مهمی است. کمال گرایی، زیبایی و خاص بودن در مردمان ایالات آمریکا زبانزد است. البته که کشور آمریکا شهروندانی از تمامی‌نژادها و قومیت‌ها در خود دارد و این تنوع قومیتی باعث می‌شود تا برای تمامی‌مشاغل و کسب و کارها جایی برای پیشرفت باشد.

حرفه آرایشگری نیز از جمله مشاغل مورد علاقه مردم آمریکاست. هر چه بتوانید در حرفه خود خاص تر و منحصر به فردتر باشید، قطعا شانس بیشتری برای کار در این کشور خواهید داشت. میانگین درآمد آرایشگران در کشور آمریکا چیزی نزدیک به ۲۵ هزار دلار است که البته می‌تواند با توجه به میزان تخصص و تجربه کاری شما کمتر یا بیشتر شود.

بازار کار و درآمد شغل آرایشگری در استرالیا

یکی از مشاغل خدماتی محبوب، پرطرفدار و پر تقاضا در کشور استرالیا، شغل آرایشگری است. البته که این کشور خدمات خود را در اختیار افرادی قرار می‌دهد که از هر نظر مورد تایید باشند.

در صورتی که بتوانید ارزیابی‌های مورد نظر را با موفقیت کامل طی کنید، احتمالا بازار کار بسیار پر رونقی در انتظار شماست.

این کشور نیز مانند دیگر کشورهای معرفی شده، شرایط ویژه ای برای درآمد آرایشگران در نظر گرفته است. همه چیز کاملا بستگی به رزومه کاری شما و مهارتی که در حرفه آرایشگری کسب کرده اید، دارد.

در صورتی که جزو آرایشگران مبتدی باشید، میانگین درآمد شما می‌تواند چیزی حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار باشد. اما این مبلغ برای افرادی که از سوابق کاری بالاتری برخوردار هستند (بیشتر از ۸ سال) به سالانه ۶۰ هزار دلار نیز می‌رسد.

بازار کار و درآمد شغل آرایشگری در آلمان

آلمان نیز یکی از مقاصد مهاجرتی محبوب در میان ایرانیان است. اگر می‌خواهید در این کشور به حرفه آرایشگری مشغول شوید بایستی علاوه بر مدارک معتبر ، تسلط خوبی روی زبان این کشور داشته باشید.

کشور آلمان معمولا به روش‌های مختلفی اقدام به جذب آرایشگر می‌کند که یکی از بهترین آن‌ها، پیشنهاد کاری (جاب آفر) از سوی کارفرماهای مقیم آلمان است.

بر اساس گزارشات و بررسی‌های انجام شده، میانگین حقوق آرایشگران در کشور آلمان چیزی حدود ۲۸ هزار یورو است.

آگهی در گلونی

کد خبر : 276124 ساعت خبر : 11:02 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=276124
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات