درباره جنگ های شبانه کیش

درباره جنگ های شبانه کیش

افرادی که حتی برای یکبار به کیش سفر کرده باشند خوب می‌دانند که این جزیره زیبا علاوه بر روزهای پر جنب و جوش و جذاب اش، شب‌های هیجان انگیزی را هم برای مسافران فراهم کرده است. اگر هم تا به حال به کیش سفر نکرده اید، توصیه می‌کنیم که حضور در جنگ‌های شبانه کیش را از دست ندهید.

جنگ‌های شبانه کیش یکی از جاذبه‌های توریستی این جزیره زیبا است، تا حتی یک لحظه از حضور در آن را از دست ندهید. اگر هنوز اطلاعاتی از این برنامه‌ها و اینکه چطور می‌توانید در آنها حضور پیدا کنید ندارید، توصیه می‌کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

جنگ‌های شبانه کیش جزو برنامه‌های شاد و مفرحی است، که لحظات سرگرم کننده ای را در کنار خانواده و عزیزان شما فراهم می‌کند. این برنامه‌ها از تنوع زیادی برخوردار هستند و مسافران می‌توانند شب‌های دلنشین و پر نشاطی را در این برنامه‌ها برای خود رقم بزنند.

جنگ ارم شو کیش

جنگ‌های شبانه کیش از برنامه‌های مختلفی از جمله جنگ ارم شو تشکیل شده، که هنرمندان در قسمت‌های مختلف به اجرای برنامه‌های شاد می‌پردازند. این برنامه‌ها شامل اجرای استند آپ کمدی، موسیقی، تقلید صدا، لیزرشو، ویژوال ال ای دی شو، پرفورمنس و سایر نمایش‌های سرگرم کننده است.

جنگ ارم شو با حضور هنرمندان توانا، ساعاتی پر از خنده و شادی را برای شما فراهم می‌کند. این برنامه که از طرفداران زیادی برخوردار است، با حضور هنرمندانی همچون مجید ترکمانه (که شاهد اجرای بی نظیر او در عصر جدید بودیم)، افشین شاهوران، علی یگانه، محسن حسین زاده، محسن آصف، ساسان قسمتی، امیر محسنی و حسام ناصری اجرا می‌شود.

این برنامه در بین جنگ‌های شبانه کیش از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. همچنین شامل برنامه‌هایی همچون تئاتر کمدی، موزیک زنده و دی جی، پارکور، تقلید صدا، شوی بلک لایت و… است. برای حضور در این برنامه می‌توانید با مراجعه به سایت کیش تاپ، برای خرید و رزرو بلیط اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که محل برگزاری جنگ ارم شو، در هتل ارم کیش بوده و لازم است که ۳۰ دقیقه پیش از شروع برنامه در این مکان حضور داشته باشید.

جنگ های شبانه کیش
جنگ های شبانه کیش

جنگ پازل شو کیش

اگر از رفتن به جنگ‌های شبانه کیش لذت بردید، توصیه می‌کنیم سری هم به جنگ پازل شو کیش بزنید. برنامه ای که قدمتی چندین ساله دارد و یکی از پرطرفدار ترین جنگ‌های شبانه کیش به لحاظ سطح کیفیت و تنوع به شمار می‌رود. حضور هنرمندان برجسته در این برنامه، باعث درخشش آن شده است تا جایی که دارنده چندین لوح تقدیر و همچنین تندیس از طرف سازمان منطقه آزاد جزیره کیش می‌باشد.

در این برنامه شاهد هنرنمایی بازیگران کمدی و استند آپ کمدین‌هایی همچون اکبر اقبالی و آرش شاهوران هستیم، که به کارگرانی عسل افشاری و آرش شاهوران اجرا می‌شود. در جنگ‌های شبانه کیش شاهد برنامه‌هایی نظیر لیزر شو، بیت باکس، موسیقی زنده بلک لایت شو، هیپ‌هاپ دنس، سیلورمن، برک دنس، ال وایر شو، ربات انیمیشن شو، سیرویل و یا بازی با حلقه، ویژوال ال ای دی و اجرای تئاتر کمدی به همراه موسیقی زنده خواهید بود.

گروه هنری پازل شو، یکی از اولین برگزارکنندگان کارناوال‌های بزرگ در جزیره کیش هستند، که طرفداران بسیار زیادی داشته است. محبوبیت و شهرت این برنامه به حدی است که در برخی از برنامه‌ها شاهد حضور بازیگران کمدی مشهوری از جمله، حمید لولایی، مهران غفوریان و بازیگرانی از این دست بوده ایم. محل برگزاری این برنامه در سالن کنسرت پارک دلفین کیش از ساعت ۱۲ بامداد تا ۳ صبح می‌باشد. برای تهیه و یا رزرو بلیط می‌توانید به سایت کیش تاپ مراجعه کرده و از حضور در این برنامه شاد لذت ببرید.

جنگ های شبانه کیش
جنگ های شبانه کیش

جنگ دینامیت شو کیش

شب‌های کیش به همراه جنگ‌های شبانه کیش در محیطی دلپذیر و جذاب، به همراه نورپردازی حرفه ای و پخش موزیک زنده، هیجان انگیز تر خواهد بود. جنگ دینامیت شو کیش از دیگر برنامه‌های سرگرم کننده است که تماشای آن لذت سفر به این جزیره زیبا را چند برابر خواهد کرد.

دینامیت شو، یکی از برنامه‌های پربیننده کیش است که هر شب برای شرکت کنندگان در این برنامه، یک سورپرایز جدید دارد. هر شب، بهترین هنرمندان کمدین در این برنامه به اجرای استند آپ کمدی، واندرلند شو، موسیقی زنده و دی جی، تقلید صدا، آیتم پرفورمنس و… خواهند پرداخت.

حضور هنرمندان برجسته ای از جمله، میلاد صالح پور، حسام ناصری، عرفان علیرضایی، مجید ترکمانه، محسن ضیایی و همچنین وحید دیجی به این برنامه محبوبیت بسیاری بخشیده است. مسافران محترم برای شرکت در این جنگ شبانه می‌توانند به سایت کیش تاپ برای تهیه بلیط و به سالن VIP بولینگ مریم برای دیدن آن مراجعه نمایند.

جنگ های شبانه کیش
جنگ های شبانه کیش

قیمت بلیط جنگ‌های شبانه کیش

برای شرکت در جنگ‌های شبانه کیش، باید با توجه به برنامه‌های مورد نظر خود، بلیط را از قبل تهیه فرمایید. شرکت در این برنامه‌ها، با توجه به تنوع در اجراهای مختلف و همچنین حضور هنرمندان حرفه ای، فرصتی است تا ساعات خوشی را در کنار خانواده سپری کنید. برای آگاهی از خرید بلیط این برنامه‌ها، می‌توانید به سایت کیش تاپ مراجعه نموده، تا از مزایای آن برخوردار شوید.

کیفیت بالا در برگزاری جنگ‌های شبانه کیش باعث رضایت شرکت کنندگان در این برنامه‌ها شده است. به همین دلیل است که علیرغم میزان هزینه‌های حضور در جنگ‌های شبانه کیش، بسیاری از افراد از آن استقبال می‌کنند.

جنگ‌های شبانه کیش، محدودیت سنی نداشته و تمامی‌افراد در رده‌های سنی مختلف می‌توانند لحظات خوشی را در کنار خانواده خود سپری کنند. لحظاتی که حتی خاطرات آن نیز می‌تواند تا سالها خنده به لبهای شما بیاورد. ساخت برنامه‌هایی از این دست همیشه متحمل هزینه‌هایی است، که شاید برای بسیاری از افراد غیرقابل باور باشد. اما باید این مسئله را در نظر داشت که تنها حمایت‌های ما از این هنرمندان میتواند امیدی برای برگزاری و تدارک آنها باشد.

آگهی در گلونی

کد خبر : 276695 ساعت خبر : 12:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=276695
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات