گلونی

بررسی بروکر تازه تاسیس ارانته

بررسی بروکر تازه تاسیس ارانته

بررسی بروکر تازه تاسیس ارانته

بررسی بروکر تازه تاسیس ارانته

بروکر ارانته، نامی پر‌تکرار در لیست بروکرهای منتخب فعالان بازار فارکس است. اکثر معامله‌گران فارکس مدتی را به جمع‌آوری اطلاعات و بررسی کلاهبرداری بروکر ارانته و مقایسه ویژگی‌های این بروکر با سایر بروکر‌های مطرح بازار فارکس گذرانده‌اند.

ارانته از بروکرهای معروف بازار فارکس است که توانسته در مدتی نه چندان طولانی طرفداران بسیاری از فعالان بازار‌های مالی را به خود جذب کند. این بروکر در سال 2018 وارد عرصه خدمت رسانی به فعالان مالی شده و توانست با عملکردی درخور، نام خود را در کنار بروکرهای خوشنام و باسابقه بازار ثبت کند.

از امتیازات این بروکر می‌توان به انواع حساب‌های معاملاتی با حداقل سرمایه بسیار پایین اشاره کرد به‌علاوه تلاش برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر باعث شده این بروکر تازه نفس به رقیبی برای بروکرهای با سابقه تبدیل شود. در ادامه با این بروکر بیشتر اشنا می‌شویم.

حساب‌های معاملاتی در ارانته

همان‌طور که اشاره شد از امتیازات بروکر ارانته تنوع حساب‌های معاملاتی است که به کاربران پیشنهاد می‌شود. در این بروکر 4 حساب معاملاتی پیش روی مشتری قرار دارد که می‌تواند با توجه به ویژگی هرکدام و معیارهای شخصی خود نسبت به افتتاح حساب در آن‌ها اقدام کند.

حساب‌های استاندارد، پرمیوم، وی آی پی و tailor mode حساب‌های ارائه شده در ارانته هستند. هر حساب ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد که مشتری را برای افتتاح حساب ترغیب می‌کند.

در حساب استاندارد به حداقل سرمایه 50 دلار برای افتتاح حساب نیاز است و با شارژ این مبلغ ثبت سفارش و انجام تراکنش برای مشتری فعال می‌شود. به‌علاوه معامله‌گر در این حساب می‌تواند از لوریج 1:500 استفاده کرده و سود معاملات خود را با استفاده از سرمایه‌ای که بروکر در اختیار وی می‌گذارد چندین برابر کند. برای تراکنش‌های این حساب کمیسیون محاسبه نمی شود اما اسپرد از 1 پیپ در معاملات اعمال می‌شود.

در حساب پرمیوم برای افتتاح حساب به سرمایه 1000 دلاری نیاز دارید و می‌توانید در معاملات خود از لوریج 1:500 استفاده کنید. در تراکنش‌ها اسپرد از 0.7پیپ محاسبه و حساب کسر می‌شود اما کمیسیونی به معاملات تعلق نمیگیرد.

روش‌های شارژ حساب

روش‌های متنوع فرایند انتقال وجه را برای کاربران تسهیل می‌کند. دسترسی به روش‌های متنوع از امتیازاتی است که کاربران بسیاری را به خود جذب می‌کند. چرا که راحت‌تر در شرایط مکانی و زمانی مختلف امکان انجام تراکنش‌های مالی را دارند.

روش‌های شارژ حساب در بروکر ارانته

از جمله روش‌های ارائه شده در انتقالات نقدی می‌توان به انتقال با بیت کوین، اتریوم، پرفکت مانی، ریپل، تتر و حواله بانکی اشاره کرد. برای کاربران ایرانی نیز امکان انتقال ریالی به حساب وجود دارد که از طریق روش‌های مطرح شده در بروکر قابل انجام است.

پشتیبانی در بروکر ارانته

استفاده از خدمات پاسخگویی و پشتیبانی بروکر ارانته از ساعت 9 صبح تا 24 شب امکان دارد. مشتریان می‌توانند در این بازه زمانی از راهنمایی‌ها و خدمات تیم پشتیبانی بهره‌مند شوند. به‌علاوه کاربران ایرانی نیز می‌توانند به زبان فارسی با تیم پشتیبانی ارانته ارتباط برقرار کنند.

مجوز‌های قانونی

ارانته از سازمان خدماتی مالی سیشل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس مجوز فعالیت دریافت کرده است. مجوز Cysec یک مجوز معتبر بین المللی است که برای مشتریان اروپایی اعتبار دارد. به علاوه شعبه آفشور ارانته مجوز FSASeychelle را دریافت کرده که به ایرانیان اجازه می‌دهد در این بروکر فعالیت کنند.

ارانته از کدام نماد‌های معاملاتی پشتیبانی می‌کند؟

نمادهای معاملاتی متنوع می‌تواند از جمله ویژگی‌هایی باشد که در جذب مشتری تاثیر گذار باشد. در بروکر ارانته از امکان معامله روی نمادهای مختلف فارکسی، کالا، شاخص‌ها، فلزات، رمز‌ارزها، انرژی و بسیاری نماد دیگر استفاده کنید.

معامله‌گران در حساب معاملاتی خود می‌توانند فرصت‌های معاملاتی روی 46 جفت ارز در بازار فارکس را شناسایی کرده و در واچ لیست معاملاتی خود قرار دهند. به علاوه دسترسی به 61 سهام CFD و 9 شاخص مهم نیز برای مشتریان فراهم شده است.

ارانته از کدام نماد‌های معاملاتی پشتیبانی می‌کند؟

معامله‌گران علاقه مند به ارزهای دیجیتال نیز می‌توانند روی 14 رمزارز فرصت معاملاتی داشته باشند و یا در بازارهای طلا و کالا روی 3 کالا و 6 نماد فلزی ثبت سفارش انجام دهند. در این ویژگی ارانته با وجودی که در تعداد از نماد‌ها کمتر از سایرین است اما در مجموع توانسته است پابه پای بروکرهای مطرح حرکت کند.

آشنایی با بروکرها نیازمند اطلاعات و بررسی دقیق جزئیات است. این که یک بروکر مدارک معتبری جهت فعالیت دارد یا خیر، امکانات متمایزی نسبت به سایرین ارائه می‌دهد، برای محاسبه هزینه‌ها چه امتیازاتی در نظر گرفته، چه عملکردی را برای خود در بازار به ثبت رسانده است، همه اینها از مواردی است که معامله‌گر قبل از افتتاح حساب در بروکر باید به دقت مورد بررسی قرار دهد.

در این مطلب با بروکر ارانته از بروکرهایی که با وجود سابقه کم، محبوبیت بسیاری در بین کاربران پیدا کرده است اشنا شدیم و برخی ویژگی‌های این بروکر را برشمردیم.

آگهی در گلونی

خروج از نسخه موبایل