افزایش تعرفه پست
به گزارش گلونی ارسال مرسولههای پستی بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان است که قدمت دیرینهایی دارد. مراکز پست ایجاد شدند تا دسترسی به کالاها، نامهها و…را سادهتر کنند.
ارسال کالاهای پستی توانسته به خیلی از مشاغل از جمله کسب و کارهای اینترنتی کمک قابل توجهایی کند و همچنین دسترسی مصرف کننده را نیز به محصولات متنوعتری ایجاد کند.
در پلتفرم مستقل جمعآوری امضا خطاب به وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات مدیرعامل محترم شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران آمده است:
با سلام و احترام،
این روزهاکه از بحبوحه داغ انتخابات گذر کردیم و تکلیف وزرا پیشنهادی دولت چهادهم نیز مشخص شده است، افزایش بیرویه تعرفههای پستی پس از فیلترینگ، ضربه شدیدی به کسب و کارهای مجازی وارد کرده است و این کارزار بهمنظور اعتراض به افزایش تعرفه پست ایجاد شده است.
مشخص نیست که مسئولیت این تصمیم نادرست بر عهده وزیر گذشته بود است و یا وزیر فعلی، اما امری که واضح است این است که کسب و کارهای مجازی که در کشور بهخوبی پا گرفتهاند، با این اقدامات به شدت آسیب خواهند دید و بسیاری از کسب و کارهای کوچک و خانگی نیز در معرض تهدید نابودی قرار خواهند گرفت. وزیرمحترم اگر از وضعیت نارضایتی مردم اطلاع ندارید، به استحضار میرسانیم که این نارضایتی گسترده و جدی است. لذا خواهشمند است در این تصمیم تجدید نظر فرمایید.
پیشاپیش از توجه حضرتعالی سپاسگزاریم.
شرکت پست جمهوری اسلامی یک شرکت دولتی است که زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، که در سال ۱۳۶۷ با سرمایه اولیه پنج میلیارد ریال و با هدف ارائه خدمات پستی، آغاز به فعالیت نموده است. این شرکت بیش از ۱۶ هزار نیروی انسانی، ۲۹ هزار نقطه تماس، پنج هزار مسیر مبادله پستی و جابجایی داشته که روزانه نزدیک سه میلیون مرسوله را انتقال میدهد.
برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.
پایان پیام