داعش ورزش جهان را به هم ریخت

از امشب در پایگاه خبری گلونی خبرهای ورزشی ایران و جهان را در قالب « ورزش در روزی که گذشت» می‌توانید بخوانید.

خبر‌های امروز جهان تحت تاثیر حملات ترروریستی در فرانسه بود. به گزارش ورزش سه، نیمه دوم دیدار تیم‌های فرانسه و آلمان در جریان بود که صدای تیراندازی و انفجار در خارج ورزشگاه، فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه را به اتاق امنیتی ورزشگاه کشاند. او بعد از یک گفتگوی تلفنی، خیلی زود ورزشگاه را ترک کرد. بازی تا پایان ادامه داشت اما بازیکنان که در پایان بازی از اخبار بیرون ورزشگاه اطلاع پیدا کردند، با چهره های بهت زده به تصاویر تلویزیون هایی که در تونل ورزشگاه وجود داشت، خیره مانده بودند. تماشاگران هم که اجازه خروج از ورزشگاه را پیدا نکردند، وارد زمین شدند و عده ای از آنها، برای اینکه جو وحشتی که به وجود آمده بود را از بین ببرند، شروع به خواندن سرود ملی فرانسه کردند. تصاویر پایان این بازی را اینجا میتوانید مشاهده کنید.

باز هم خبری از افتخارآفرینی در ورزش دختران. در خبر مهر آمده است زهره برزگر کاراته کای خوب کشورمان در مسابقات جهانی کاراته توانست مدال طلا را به دست بیاورد.این مسابقات که در اندونزی جریان دارد در وزن ۵۵- کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال و در گروه دختران زهره برزگر برای کسب مدال طلا در دیدار نهایی به مصاف «تانگ کام» از ویتنام رفت و با برتری دو بر صفر در این دیدار صاحب مدال طلا شد.عکس و گزارش کامل مسابقات را اینجا ببینید و بخوانید.

۱۹۰۳۵۵۷

به نظر می‌رسد گره انتخاب مربی برای تیم ملی والیبال باز شده است. خبرآنلاین نوشت:با اینکه اعلام شده است هنوز گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران مشخص نیست، اما بهنام محمودی یکی از نزدیکان به فدراسیون می‌گوید: « جلسه نمایندگان فدراسیون والیبال ایران با آناستازی موفق آمیز بوده است و وکیل او در همان جا رضایت نسبی مرد ایتالیایی را برای هدایت تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد. او مدتی زمان خواسته بود تا در مورد سایر مسائل هم بررسی بیشتری انجام دهد که در نهایت روز گذشته وکیل او اعلام کرد آناستازی شرایط ایران و کار با سیچلو را قبول کرده است و به احتمال ۹۹ درصد او سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌شود. در یکی، دو روز آینده هم این خبر اعلام خواهد شد و بعید می‌دانم گزینه دیگری اعلام شود. به نظر خودم کار فدراسیون والیبال ایران و آناستازی تمام شده است.»

ایرنا در گزارشی اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در گوام را پوشش داده بود. در این گزارش آمده است: بازیکنان ساعت ۱۵:۴۵ به وقت محلی عازم ورزشگاه شدند؛ استادیومی که با آنچه در ذهن هواداران فوتبال ایران است، تفاوت عمده ای دارد. رختکن بسیار ساده شامل دو ردیف سکوی چوبی، سکوهای سیمانی و فلزی برای تماشاگران، اتاق کنفرانس مطبوعاتی کوچک و زمین چمن مصنوعی بسیار صاف، این مجموعه ورزشی را تشکیل می دهد.
بعد از آماده شدن بازیکنان، کادر فنی بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد. گروه اول بازیکنانی بودند که در بازی مقابل ترکمنستان به طور کامل برای تیم ملی به میدان رفته بودند و دیگر گروه را بازیکنانی تشکیل می دادند که فرصت بازی مقابل ترکمنستان پیدا نکرده بودند. گروه اول تمرین سبک تری را برگزار کردند؛ تمرینی که به منظور بازیابی توان بازیکنان انجام گرفت اما گروه دوم تمرین جدی و معمول خود را زیر نظر کی روش و دستیارانش پشت سر گذاشتند.فردا تمرینات تیم ملی در گوام ادامه پیدا خواهد کرد.

تیم ملی هندبال ایران دیدار نخست خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.به گزارش تسنیم، تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود در مسابقات سهمیه المپیک آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ برابر عمان به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۳۹ بر ۳۱ به پیروزی رسید. عرفان اسماعیلاجیچ، سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در این دیدار میلاد مسائلی، سجاد استکی، محمدرضا رجبی، جلال کیانی، سعید حیدری‌راد، شاهو نصرتی و پویا نوروزی‌نژاد را به میدان فرستاد. تیم ملی هندبال کشورمان در آخرین دیدار خود برابر عمان در بازی‌های آسیایی اینچئون و در حالی که ترکیب اصلی خود را در اختیار نداشت با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ شکست خورده بود. تیم ملی کشورمان در دومین دیدار خود دوشنبه، ۲۳ آبان ماه از ساعت ۱۷:۳۰ برابر ازبکستان به میدان خواهد رفت. ملی‌پوشان کشورمان در این رقابت‌ها با عمان، قطر، عربستان، ژاپن و ازبکستان هم‌گروه هستند.

ایسنا با مدیر عامل خیبر خرم‌آباد گفتگوی داشته. ولی‎الله خسروی درباره شرایط مالی خیبر، اظهار کرد: به شدت مشکل مالی داریم و با اینکه ۱۴ هفته از لیگ دسته اول سپری شده، فقط ۲۵۰ میلیون تومان از طرف استانداری لرستان به تیم کمک شده است. وی تصریح کرد: از این پول، استانداری ۱۵۰ میلیون تومان به شهرداری خرم‎آباد و ۱۰۰ میلیون تومان به اداره کل ورزش و جوانان داده که این نهادها پول‎ها را به خیبر کمک کرده‎اند. وی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر داماش گیلان، گفت: ما هنوز لباس زمستانی نخریده‎ایم و برای بازی با داماش در رشت مشکل لباس داریم.

 پایان پیام

گزارش گر: محمد پورخداداد

کد خبر : 8324 ساعت خبر : 8:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8324
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات