طرح عیدی کتاب به‌نفع کودکان معلول

طرح خرید و هدیه بسته‌های فرهنگی کتاب در آستانه نوروز باستانی، به نفع آسایشگاه کودکان معلول اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، براساس تفاهم‌نامه انتشارات آرادمان با یک حامی فرهنگی، در طرح «عشق و آینه»، بسته‌های کتاب در حوزه‌ی ادبیات و روان‌شناسی در دو سطح تهیه شده است که کل (صددرصد) وجه پرداختی بابت هر بسته، به‌شکل لوازم بهداشتی و اقلام غذایی، به یکی از آسایشگاه‌های کودکان معلول در شرق تهران اهداء خواهد شد.

۱-بسته‌ی «کاخ رؤیاها» به‌بهای ۵۰ هزار تومان، حاوی دست‌کم ۵۵ هزارتومان کتاب (۱۰ درصد تخفیف قیمت پشت جلد)
۲-بسته‌ی «نوبت ماهیگیری» به‌بهای ۱۰۰ هزار تومان، حاوی دست‌کم ۱۲۵ هزارتومان کتاب (۲۰ درصد تخفیف قیمت پشت جلد)
همچنین ارسال کتاب‌ها به نشانی‌های تهران، به‌صورت رایگان و خارج از تهران و نیز خارج از کشور، به‌شکل ۵۰ درصد هزینه‌ پست سفارشی محاسبه خواهد شد.
این طرح تا پایان اسفندماه ۹۴ برقرار خواهد بود.
سفارش بسته‌ها از طریق پست الکترونیکی aradman.pub@gmail.com و شماره تلفن ۰۹۱۲۲۲۴۲۹۰۲ یا تلگرام و اینستاگرام انتشارات آرادمان.
از این طریق، کتاب عیدی بدهید و با یک تیر، چند نشان را هدف بگیرید.

پایان پیام

ادبیات

ادب یا ادبیات عبارت است از آن‌گونه سخنی که از حدّ سخنان عادی، برتر و والاتر بوده‌است و مردم، آن سخنان را در میان خود، ضبط و نقل کرده‌اند و از خواندن و شنیدن آن‌ها دگرگون گشته و احساس غم، شادی یا لذّت کرده‌اند.

در باور همگانی، ادبیات یک تیره یا ملت برای نمونه مجموعه متن‌هایی است که آثار ماندگار و برجسته پیشینیان آن تیره و ملت را تشکیل می‌دهند. یکی از طبقه‌بندی‌های مشهور و پرکاربرد متن‌های ادبی، طبقه‌بندی دوگانه‌ایست که بر اساس آن متن‌ها به دو گونهٔ اصلی شعر و نثر تقسیم می‌شوند.

این طبقه‌بندی سنت دیرینه‌ای در سخن‌شناسی، زبان فارسی و ادبیات جهان دارد. سخنوران و فیلسوفان از دیرباز در پی پررنگ کردن خط ظریف میان این دو گونه، تعریفی فراگیر و تمیّزدهنده از شعر و نثر بوده‌اند؛ البته در نخستین دسته بندی ادبی انجام شده توسط ارسطو در تاریخ بشر، ادبیات یونان شامل گونه سومی به نام دراما یا همان هنر نمایشی باستان نیز بود که بعدها توسط رومیان توسعه یافت و در متون غربی تا به امروز این دسته بندی، بر خلاف سنت ایرانی نظم و نثر، به نظم و نثر و دراما تقسیم می شود.

کد خبر : 14058 ساعت خبر : 1:23 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=14058
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات