کامران تفتی و رضا رویگری در «زنجیرشدگان»

تئاتر کنسرت “زنجیرشدگان” به نویسندگی “مسعود ترابی” و “علی مست‌علی”، کارگردانی “مسعود ترابی” و تهیه‌کنندگی “سعید رفیعی” از ۲۷ بهمن در برج آزادی روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، کامران تفتی، رضا رویگری، محیا دهقانی، رضا فوادی، محمدجواد بشارت، محمد طهماسب‌پور، آیه قبادیان‌نژاد، محمدرضا رشیدی، سروش پورصالح، شهرزاد علی‌محمدی، پریسا راد، منا رضایی، محمد ذوالنوریان، مریم بهیرایی، سهیل کلانتری، محمدرضا امیری، پریسا شفیعی، اصغر شیرزاد، فردین بابالویی بازیگران این تئاتر هستند.
موسیقی‌نمایش زنجیرشدگان در چهار اپیزود در یک سینما روایت می‌شود که چهار دهه از زندگی آپاراتچی‌های سینما را در دهه‌های ۲۰، ۵۰، ۷۰ و ۹۰ به تصویر می‌کشد. بین هر اپیزود گروه موسیقی ایدیو تک موسیقی مرتبط به نمایش را اجرا می‌کند.

دیگر عوامل نمایش زنجیرشدگان عبارتند از؛ دستیار کارگردان: طاهره بخشى و سروش پورصالح، منشى صحنه: باران سیبى، طراح لباس: پریسا شفیعى، طراح صحنه: محمد امیری، مدیر صحنه: فردین بابالویی، طراح گریم: معصومه غفوری، طراح پوستر، بروشور و عکاس: مریم اسدی، روابط عمومی: محسن محمدیان‌شمالی و بهزاد بابایی، گروه موسیقی: ایدیوتک و خواننده: علی عاشق‌علی.
نمایش زنجیرشدگان از ۲۷ بهمن تا ۲۱ اسفند هر شب به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۹:۳۰ در برج آزادی روی صحنه می‌رود.

پایان پیام

رضا رویگری

رضا رویگری (زادهٔ ۶ دی ۱۳۲۵ در شمیران، تهران)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. او همچنین در حرفهٔ نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا آثارش را به نمایش گذاشته‌است. وی خوانندهٔ سرود «ایران ایران» (الله الله) در آغاز انقلاب ۱۳۵۷ ایران است.او با بازی در سریال مختارنامه در نقش کیان ایرانی نامش را بر سر زبان ها انداخت.

در مهر ۱۳۹۰ ویدئویی از رضا رویگری منتشر شد که در آن رضا رویگری به خاطر بازی در برخی نقش‌ها از مردم عذرخواهی کرد. این گمان برای مردم ایران به وجود آمده بود که رضا رویگری به خاطر بازی در فیلم اخراجی‌ها ۳ در نقش میرحسین موسوی از مردم عذرخواهی کرد؛ ولی در مصاحبه‌ایی، این عذرخواهی را تکذیب کرد.

کد خبر : 13747 ساعت خبر : 6:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=13747
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات