گلونی

صعود فرانسه، آلمان و بلژیک به یک‌چهارم نهایی

دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ دیشب پیگری شد و در پایان تیم‌های فرانسه، آلمان و بلژیک با شکست دادن حریفانشان به دور بعد راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایلنا، تیم فرانسه در شهر لیون به مصاف ایرلندجنوبی رفت که این بازی در پایان با نتیجه ۲-۱ به سود تیم میزبان خاتمه یافت تا خروس‌ها به لطف درخشش مهاجم گلزن خود به جمع هشت تیم پایانی راه پیدا کنند.

در این بازی ابتدا برادی در دقیقه ۲ و از روی نقطه پنالتی ایرلند را پیش انداخت، اما در نیمه دوم با درخشش آنتوان گریزمان، فرانسه در دقایق ۵۸ و ۶۱ موفق شد دروازه حریف خود را باز کند تا این بازی در پایان با نتیجه ۲-۱ به سود شاگردان دیدیه دشان خاتمه یابد و فرانسه به عنوان چهارمین تیم، راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

تیم ایرلند در این بازی از دقیقه ۶۶ با اخراج دافی، ده نفره به بازی ادامه داد. همچنین در پایان این بازی آنتوان گریزمان، زننده دو گل فرانسه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. تیم فرانسه در مرحله بعدی مسابقات باید با برنده جدال فردا شب انگلیس و ایسلند روبرو شود.

مسابقه دوم را تیم‌های آلمان و اسلواکی برگزار کردند که در پایان این دیدار، شاگردان یواخیم لوو توانستند با پیروزی پرگل ۳-۰ از سد حریف خود عبور کنند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

گلهای مانشافت را در این دیدار، ژروم بواتنگ، ماریو گومز و یولیان دراکسلر در دقایق ۸، ۴۳ و ۶۳ وارد دروازه اسلواکها کردند تا قهرمان جهان در سال ۲۰۱۴، صعودی بدون دردسر به جمع هشت تیم پایانی مسابقات داشته باشد. همچنین در دقیقه ۱۳ این بازی، مسوت اوزیل یک پنالتی را برای آلمان از دست داد. در انتهای این دیدار یولیان دراکسلر هافبک جوان و تکنیکی آلمان که ضمن زدن گل سوم، گل دوم آلمان را نیز ساخته بود، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. نکته جالب این بازی اما بسته ماندن دروازه مانوئل نویر سنگربان و کاپیتان آلمان برای چهارمین بازی متوالی در این رقابت‌ها بود. آلمان تنها تیم حاضر در مسابقات است که تا به اینجای بازی‌ها گلی را دریافت نکرده است. تیم ملی آلمان در مرحله بعدی مسابقات باید در دیداری حساس و سخت به مصاف برنده بازی فردا شب دو تیم ایتالیا و اسپانیا برود

در آخرین بازی از روز دوم مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶، دو تیم بلژیک و مجارستان در شهر تولوز به مصاف هم رفتند که در انتهای این دیدار، شاگردان ویلموتس در تیم بلژیک موفق شدند با برتری قاطعانه ۴-۰ برابر حریف خود، به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات صعود کنند.

آلدروید در دقیقه ۱۰، باتشوای ۷۸، هازارد ۸۰ و کاراسکو ۹۱ گلهای بلژیک را در این بازی به ثمر رساندند تا شیاطین سرخ اروپا قاطعانه‌ترین برد این دوره از رقابت‌ها را تا اینجای مسابقات به نام خود ثبت کرده باشند. ادن هازاد ستاره و کاپیتان بلژیک نیز در انتهای این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. بلژیک با این برد، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی ولز خواهد رفت.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل