ارگانیک مزخرف

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه:

ارگانیک مزخرف

رئیس انجمن ایمنی زیستی، که تولید کاملاً طبیعی و ارگانیکِ محصولاتی مانند برنج و مرغ را محال می‌داند، گفته است: «احتمال سرطان‌زابودن آفلاتوکسین موجود در محصولات ارگانیک بیشتر از محصولات غیر ارگانیک است.» از بس مواد سرطان‌زا تو زندگی روزمره‌مون حضور داره، دیگه طرف برای ساخت محصول ارگانیک هم سعی نکرده این سرطان‌نزایی رو در نظر بگیره. اگه این‌جوریه، پس دقیقاً برای چی محصول ارگانیک مصرف می‌کنیم؟ برای کلاس و لایک‌خور بالاش و افه‌ی تمایز از مردم عادی یا برای دور موندن از سرطان؟!

 

استخدام بدون حقوق

وزیر آموزش و پرورش گفت: «برای جبران کمبود نیرو، معلمان حق‌التدریس جذب می‌کنیم.» لابد قراره در دو دهه‌ی پیش‌رو هم به پرداخت حقوق و مزایا و حتا استخدام رسمی‌شون فکر کنیم. به‌هرحال این جذب بدون دریافت حقوق برای جوون‌هامون ظاهراً اقبال بیشتری داره تا بیکار نشستن تو خونه‌ی پدری و دور زدن تو شبکه‌های اجتماعی. گویاً خبرش هم زودتر از همه به گوش وزارت آموزش‌ و پرورش رسیده!

 

رزمایش در وزارت بهداشت

رئیس اداره‌ی سرطان وزارت بهداشت از اجرای طرح آمایشِ سرزمینیِ سرطان در راستای بهبود وضعیت بیماران و افزایش طول عمر آن‌ها خبر داد. خیلی هم خوب! البته به شرط ‌این‌که بعد از آمایش، طرف پول برای شروع درمون داشته باشه وگرنه این‌که یه برگه بدیم دست آدم‌ها و به‌شون خبر مثبت بودن تست سرطان‌شون رو بدیم، دقیقاً قراره چه مشکلی رو حل کنه؟ بعد از این آمایش باید یه رزمایش درست و حسابی هم بذاریم برای غافلگیرکردن هزینه‌های درمان سرطان که خیلی‌وقته از حالت دشمن فرضی بودن دراومده و دیگه هرجایی ردی از سرطان و هزینه‌هاش رو می‌شه دید!

 

بدتر از کیک خامه‌ای

مدیر گروه تغذیه‌ی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: «زولبیا و بامیه از لحاظ ضرر برای سلامت، بدترین نوع شیرینی است، به‌گونه‌ای که حتا شیرینی خامه‌ای یک ‌درجه از این شیرینی‌ها بهتر و کم‌ضررتر است.» البته اگه این جوری نبود که برای خریدنش صف نمی‌کشیدیم. شما فرض کن زولبیا و بامیه خواص آنتی‌بیوتیکی شلغم رو داشتند، عمراً اگر تو روشون نگاه می‌کردیم، چه برسه به این این‌که تو این ماه، اون‌قدر درآمدزا باشه که خرجش رو از بقیه‌ی شیرینی‌ها هم جدا کنه!

کد خبر : 20641 ساعت خبر : 8:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=20641
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات