واژگونی تریلر حامل ضدیخ در کشکان

روزنامه لرستان/ ۶ شهریور

امروز واژگونی تریلر حامل ضدیخ باز هم کشکان را آلوده کرد. فرمانده پلیس راه تنگ تیر پلدختر در این‌باره اظهار داشت: یک دستگاه تریلر کشنده ولوو ضدیخ که از خرم‌آباد به سمت پلدختر در حرکت بود، با یک دستگاه تریلر کشنده ولوو حامل بار گندم که در جهت مخالف در حرکت بود، برخورد کرد. در اثر این برخورد محموله ضدیخ در درون رودخانه سرازیر شد و رودخانه کشکان را آلوده کرد. طی خبر تسنیم کارشناس تصادفات، علت حادثه رانندگی را تجاوز به چپ از سوی راننده تریلر کشنده ولوو حامل بار گندم اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از نصب بیش از دو هزار کنتور هوشمند روی چاه‌های کشاورزی این استان خبر داد. مهر نوشت فریدون خودنیا از طرح تعویض ۱۰ هزار کنتور برق مشترکان «دیماندی» با نام فهام در راستای اجرایی شدن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در این استان خبر داد و اظهار داشت: در این پروژه که کاملأ اهداف اقتصاد مقاومتی را دنبال می‌کند ۱۰ هزار کنتور مصارف سنگین و دیماندی مشترکان در سطح استان تعویض و کنتورهای هوشمند فهام جایگزین آنها خواهد شد.

صبح امروز و در پنجمین روز از هفته دولت مرکز بهداشتی روستای قلعه‌ نوفلک‎الدین این شهرستان به بهره‎برداری رسید. به گزارش فارس رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد در حاشیه بهره‎برداری از این مرکز بهداشتی گفت: مرکز بهداشتی روستای قلعه‌ نوفلک‎الدین این شهرستان به دلیل فرسودگی بنا فروردین ماه سال گذشته عملیات تخریب و بازسازی آن آغاز شد و امروز به بهره‎برداری رسید. همچنین بازسازی دو مرکز بهداشتی روستای ونایی و شهید خالقی در برنامه کاری سال آینده شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار دارد.

با تشدید بحران مدیریت در شهرداری بروجرد و دست‌به‌عصا شدن مسئولان اجرایی این شهرستان در برخورد و مواجه با مشکلات آن صبح امروز برای چندمین بار پیاپی کارگران بخش‌های موتوری و عمران شهرداری بروجرد بار دیگر با تجمع در مقابل شهرداری این شهرستان فریاد استیفای هفت ماه تاخیر در دریافت حقوق خود را سر دادند. شهرداری بروجرد با بیش از ۱۷۰۰ نیرو در بخش‌های مختلف چند سالی است که به دلیل نداشتن منابع مالی مشخص با بحران جدی مواجه است و این در و آن در زدن مسئولان اینش هرستان نیز برای دریافت تسهیلات کمکی و رفع بخشی از مشکلات آن تاکنون راه به‌جایی نبرده است. به امید آن‌که انتشار این اخبار تلنگری باشد برای مسئولان بلکه جدی‌تر به قضیه نگاه کنند.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 23935 ساعت خبر : 5:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23935
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات