گلونی

پاس همدان را سقوطاندند

تیم فوتبال «پاس»، قهرمان سابق لیگ برتر و آسیا، با شکست دو بر صفر مقابل تیم شهرداری بم در آخرین هفته از رقابت های لیگ دسته دوم به لیگ دسته سه سقوط کرد! تیمی با عنوان پاس همدان.

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: پاس از همان روزی که به همدان انتقال یافت سقوط کرد. البته نه به خاطر شهر همدان. نه به خاطر مردم همدان. بلکه به خاطر تصمیمات اشتباه و مدیریت ناصحیح. پاس قربانی یک تصمیم اشتباه شد. یک امضای اشتباه. یک تماس تلفنی اشتباه.

روزهایی که پاس منتقل شد، من در همدان بودم. مردم خوشحال بودند. جشنی گرفتند و در آن جشن، جواد خیابانی تک‌تک نام بازیکنان این تیم را خواند و آن‌ها به بالای سن رفتند و مردم دست زدند. موسیقی پخش کردند. نورافشانی کردند. مردم خوشحال بودند؛ اما این خوشحالی بیشتر برای حضور تیم‌های استقلال و پرسپولیس در همدان بود. آن‌ها دوست داشتند بازیکنان معروف فوتبال ایران را از نزدیک ببینند. و انتقال تیم پاس این امکان را برای‌شان فراهم کرده بود.

اما مدیران فکر می‌کردند مردم از اقدامات آن‌ها خوشحالند. بهروز مرادی، استاندار وقت همدان در شبکه‌ی استانی همدان، با افتخار از این انتقال صحبت کرد و جمله‌ای گفت که حتا مجری برنامه را نیز متحیر کرد. بهروز مردای در پاسخ به سوال مجری که پرسیده بود «چه شد پاس به همدان منتقل شد؟»، گفت: «آقای احمدی‌مفدم به من زنگ زد و گفت بهروز پاس رو می‌خوایید؟ منم گفتم اره»

به همین سادگی. یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایران منتقل شد. فقط با یک تماس. یک تصمیم. یک امضا.

تیم فوتبال پاس در تاریخ ۱۹ خردادماه ۱۳۸۶ به همدان منتقل شد و در ۲۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ به لیگ دسته سوم سقوط کرد. البته بهتر است این جمله را این‌طور بنویسیم: تیم فوتبال پاس در تاریخ ۱۹ خردادماه ۱۳۸۶ سقوط کرد و مدیران در ۲۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ فهمیدند. البته شاید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل