الان با چی وصل هستی؟

از حالا داخل مترو و تاکسی و اتوبوس همه باید بدانند که الان تو وصل هستی یا خیر؟ بغل‌دستیت چطور؟

پایگاه خبری گلونی، مهدی نژادحسن: دوست عزیزی که با هزار جور ناله و التماس در دوران درس و دانشگاه، ده ترمه توانست، مدرک کارشناسی بگیرد. با شنیدن خبردستور مسدود‌سازی تلگرام، مثل اسپند به هوا پرید و با نشان دادن صفحه گوشی به من گفت: آخر من جواب این نوآموزان را که تازگی برای زبان پیشرفته ثبت‌نام کرده‌اند، چه بدهم؟ بعد سری تکان می‌داد و می‌گفت حق دارند. ببینید از نیم ساعت پیش، جیگرم کباب شد. بس‌ که دکتر، دکتر گفتند و راه‌چاره خواستند.

بله الان طرف بدون اینکه سواد خواندن، نوشتن درست‌و‌حسابی داشته باشد. کانال آموزش چند‌زبانه دایر کرده است. با کلی زبان‌آموز و درآمدی چند میلیون تومانی و هنوز هم راضی نیست.

از آشپزی گرفته تا سوزن‌زنی و پخت غذای خانگی هنرجو و پیگیر هست، اگر مرد پول درآوردن باشی. فقط حیف شد.‌ راست میگویند،چقدر زود دیر می‌شود!

الان بیشتر از خودم دلم به حال عمه‌جانم و بچه‌های گروهش می‌سوزد. از وقت و انرژی‌یکه عمه برای هر چه بروز بودن و فعال‌ماندن گروه‌شان کرده است، خود آقای دولف را هم به تحیر و تحسین واداشته‌است.

ضعف اعصاب و سردرد شدید بعد از یک دوره آموزشی سریع جهت آشنایی کامل عمه‌خانوم، تنها ثمره این آمدن ‌سرزده و رفتن اجباری مهمان چند روزه بود.

امیدوارم پیام‌رسان‌ها، با درک صحیحتر از شرائط من‌ ‌و عمه‌جان ایجاد گروه را حذف نمایند و یا حداقل شرائط سنی برای آن لحاظ نمایند.

از حالا صبح باز در تاکسی و مترو  هزاران بار همان سوال قدیمی را خواهید شنید. تو چی داری؟ اون چی داره؟ جهت پاسخ‌گویی آمادگی داشته‌ باشیم.

از حالا به مدت یک هفته با دیدن مسن‌ترهای فامیل مثل جت بگریزد. حتما با سوالاتی پیرامون نصب قندشکن و یا این برای‌چیه؟ این یکی‌چی؟ اون پس برای چی بود؟ شما را تا مرز کلافگی خواهند برد. هشدار را جدی بگیرید. سرم آمده که می‌گویم.

از فردا داخل مترو و تاکسی و اتوبوس همه باید بدانند که الان تو وصل هستی یا خیر؟ بغل‌دستیت چطور؟ همینجا یک فراخوان راه بیاندازیم و قول بدهیم بعد از حضور در جمع، به نوبت و با صدای رسا خودمان پشت سرهم اعلام کنیم. قبل از هرگونه سوال! چه‌کاریه؟

از حالا پیامک‌های عزیزانی که اعتماد‌به‌نفسشان خیلی زیادی است و محور گیتی تشریف دارند! با این مضمون دریافت خواهدشد. فلانی هستم، دوست داشتید بیایید اینجا. نصب کردم. بدک نیست ولی عمرا اگه به اون یکی برسه!

پایان پیام

کد خبر : 90473 ساعت خبر : 8:04 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=90473
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات