لرستان را آماده گردشگری مذهبی کنید

لرستان را آماده گردشگری مذهبی کنید

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به ماه محرم نزدیک می‌شویم ولی مانند سال‌های گذشته هیچ نهادی در لرستان حرکتی را برای گردشگری مذهبی انجام نداده است.

در خرم‌آباد و دیگر شهرهای استان آیین‌ها و مراسم روزهای محرم ویژه‌ای برگزار می‌شود که منحصر به همین استان است و می‌تواند جذابیت‌های زیادی برای عموم مردم و به‌طور خاص گردشگران مذهبی داشته باشد. هرسال با شروع ماه محرم همه به فکر به این فکر می‌افتند که از این ظرفیت استفاده کنند ولی زمانی برای این کار نیست.

لرستان را آماده گردشگری مذهبی کنید

آیین گل در روز عاشورا و آیین‌هایی مانند چهل منبر در روز تاسوعا، چند سالی است که بسیار مورد توجه خبرنگاران و عکاسان سراسر کشور واقع شده است. همین خبرنگاران و عکاسان می‌توانند بهترین سفیر برای معرفی و شناساندن این آیین‌ها به گردشگران مذهبی باشند.

در طول سال

البته این کار باید در طول سال زمینه‌چینی شود و نباید به روزهای پایانی کشیده شود

نهادهای دولتی و تبلیغی هم در این زمینه هیچ کاری انجام نداده‌اند. سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی توان بالایی برای معرفی این آیین‌ها دارند.

پایگاه خبری گلونی امسال قصد دارد در جهت گردشگری مذهبی فعالیت‌های گسترده‌ای انجام دهد که در زمان خود معرفی خواهند شد.

گلونی در این راه نیاز به همراهی مخاطبان خود دارد تا با به اشتراک گذاشتن مطالب و انتشار آن در فضای مجازی راهی برای جذب گرشگران مذهبی به استان لرستان باز شود.

پایان پیام

کد خبر : 97955 ساعت خبر : 11:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=97955
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات