دهکده اوبرآمرگو در کجا واقع شده است و رسم عجیب مردم آن چیست؟

دهکده اوبرآمرگو در کجا واقع شده است و رسم عجیب مردم آن چیست؟ برای اطلاع از پاسخ این پرسش‌ها و دانستن در مورد این دهکده کافی است این مطلب را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، اوبرآمرگو دهکده کوچکی در باوارین آلپ نزدیک مرز آلمان و اتریش است. در زمستان سال ۱۶۳۲ این دهکده دچار طاعون سیاه شد که ویرانی را در سراسر اروپا گسترد. تا تابستان بعد، یک هشتم از سکنه هزار نفری دهکده اوبرآمرگو مرده بودند.

دهکده اوبرآمرگو در کجا واقع شده است

بزرگان دهکده تمام کسانی را که می‌توانستند حرکت کنند، به کلیسا فرا خواندند و هر کس نذری کرد، قول رسمی داده شد که هر ۱۰ سال یک بار یک نمایش تراژدی از آلام عیسی مسیح(ع) تهیه و اجرا گردد تا مسلک مسیحیت همیشه نجاتبخش مردم باشد.

بعد از آن مرگ و میر طاعونی قطع شد و اهالی دهکده معتقدند که خداوند نذر آن‌ها را پذیرفته است.

از آن زمان به جز وقفه‌های کوتاه که علت اصلی آن جنگ‌های بزرگ بود، مردم دهکده هر ۱۰ سال یک بار نمایش خود را اجرا کردند.

امروزه برای این کار از یک تئاتر بزرگ که شبیه آشیانه بزرگ هواپیماست، استفاده می‌شوند. آن‌جا شش هزار صندلی و اتاقی برای هنرپیشه‌های آن‌که بیشتر از ۵۰۰ نفر هستند، وجود دارد. برای ۵۰۰ نقش فرعی فقط از بومیان دهکده استفاده می‌شود. انتخاب نقش‌های اصلی بیش از ۱۲ ماه قبل از اجرا با رأی مخفی صورت می‌گیرد. نمرین نمایش از ماه مه برای اولین اجرا تا ماه مه سال بعد طول می‌کشد.

رسم عجیب مردم آن چیست؟

نمایش تراژدی به دهکده ابرآمرگو شهرت و معروفیت جهانی داده است و جهانگردان از نقاط دور برای تماشای این نمایش ۸ ساعته به آن‌جا می‌آیند.

نمایش به داستان‌های فرعی تقسیم شده است، این داستان‌های فرعی به وسیله سرود دسته‌جمعی تراژدی که با ۵۰ خواننده اجرا می‌شود، معرفی می‌شوند.

تمامی تماشاچیان مجذوب این اجرا که به رسم کاملا قرون وسطایی است می‌شوند.

کد خبر : 110530 ساعت خبر : 6:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=110530
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات