گلونی

درخواست دوبانده کردن تمام جاده های منطقه جاده نظامی قائمشهر

درخواست دوبانده کردن تمام جاده های منطقه جاده نظامی قائمشهر

درخواست دوبانده کردن تمام جاده های منطقه جاده نظامی قائمشهر

درخواست دوبانده کردن تمام جاده های منطقه جاده نظامی قائمشهر

به گزارش گلونی کارزاری تحت عنوان «درخواست دوبانده کردن تمام جاده‌های منطقه جاده نظامی قائمشهر» در حال برگزاری است.

در متن این کارزار که خطاب به استاندار استان مازندران نوشته شده، آمده است:

«به استحضار می‌رساند منطقه جاده نظامی شهرستان قائمشهر به دلیل راه ارتباطی با چهار شهرستان شیرگاه، بابل، مرزی کلا (جاده گنج افروز) و قائمشهر جزء پرترددترین جاده‌های منطقه است.

علاوه بر این مزیت وجود مناطق جذاب و زیبا به عنوان مثال پارک جنگلی، آب‌بندهای مصنوعی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و مقبره علامه طبرسی به این افزایش تردد اضافه و بار ترافیکی را به بیش از حد می‌رساند.

نبود جاده و روشنایی مناسب و مدیریت نامناسب پلیس راهور در این جاده باعث افزایش حوادث جانی و مالی برای ساکنین و مهمانان این منطقه زیبا شده است و شاهد مصیبت‌های زیادی هستیم.

با اصلاح جاده‌های اصلی منتهی به شهرهای اطراف و ایمن‌سازی جاده‌های اصلی شامل دوبانده کردن و روشنایی کامل جاده‌های اصلی این اتفاقات به کمترین حد خواهد رسید.

در این راستا جناب آقای مهندس علیپور نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی کمک شایانی انجام داده‌اند ولی کفایت نمی‌کند و نیاز به حضور میدانی و کمک استاندار محترم در این راستا است.»

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید.

گفتنی است ایمنی و امنیت ویژگی‌های کاربردی راه‌ها و جاده‌ها محسوب می‌شود. چرا که این مسیرها علاوه بر ایجاد پل ارتباطی، هنگام وقوع زلزله و حوادث طبیعی نقشی کلیدی ایفا می‌کنند و باید به صورت تخصصی به آنها رسیدگی شود. 

شهرها و استان‌های بسیاری هستند که از امکانات اولیه و استاندارد راه‌ها بی‌بهره مانده‌اند و در مورد بسیاری دیگر، زمان زیادی از تجهیز کردن آنها می‌گذرد.

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

خروج از نسخه موبایل