درخواست رسیدگی به جاده ترانزیتی سبزوار، خوشاب، قوچان

درخواست رسیدگی به جاده ترانزیتی سبزوار، خوشاب، قوچان

به گزارش گلونی کارزاری تحت عنوان «درخواست دوبانده شدن، تعریض و رسیدگی به جاده ترانزیتی سبزوار، خوشاب، قوچان» در حال برگزاری است.

در متن این کارزار که خطاب به وزیر راه و شهرسازی، استاندار خراسان رضوی و مدیرکل اداره راه خراسان رضوی نوشته شده، آمده است:

به استحضار می‌رساند شهرستان خوشاب به تأیید منابع آماری و اطلاعاتی اگر جزو محروم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی نباشد قطعاً جزو کم برخوردارترین‌های این استان خواهد بود.

شاهد این مدعا امکانات حداقلیِ رفاهی و خدماتی موجود در این شهرستان است که مهمترین و زیربنایی‌ترین آن، جاده ترانزیتی و پرترافیک سبزوار، خوشاب، قوچان است.

این جاده که در ادبیات رسانه‌ای و خبرگزاری‌های استانی و کشوری به جاده مرگ مشهور شده، همه ساله تعداد زیادی از مسافران و شهروندان بومی این منطقه را به کام مرگ می‌کشاند.

وضعیت نامناسب زیرسازی و آسفالت این جاده، تک بانده بودن مسیر، شانه‌های خاکی خطرناک و غیراستاندارد مخصوصا حد فاصل ایستگاه راه‌آهن سبزوار تا شهر مشکان و نبود خط‌کشی مناسب و علائم هشدار دهنده کافی و مهمتر از همه تردد بی‌شمار کامیون‌های ترانزیتی و کانتینربر از عواملی است که شاید هر ماه منجر به اتفاقی ناگوار و تصادفی مرگبار در این جاده پرتردد می‌گردد.

به جهت توجه جدّی و رسیدگی سریع، امضاکنندگان این کارزار از یکایک مقامات محترم تقاضا دارند مشکلات موجود در این جاده را در اسرع وقت بررسی و رسیدگی نمایند و از سرگیری پروژه دوبانده شدن این مسیر تا شهرستان خوشاب را در اولویت برنامه‌های آن وزارتخانه قرار دهند تا هموطنان و شهروندان عزیز ساکن این منطقه بیش از این شاهد مرگ عزیزانشان در این جاده مرگبار نباشند.

برای امضای این کارزار به این لینک مراجعه کنید

برای مشاهده سایر کارزارها و حمایت از آنها روی این لینک کلیک کنید.

پایان پیام

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 274690 ساعت خبر : 10:26 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=274690
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات