راز ریسک پذیری اسحاق جهانگیری فاش شد

پایگاه خبری گلونی، معین بادپاآقای اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفته است:«ما در این شرایط کشور مدیر ریسک پذیر می‌خواهیم». البته در همان جلسه که این را گفتند، اضافه کردند«من دستم قلم و کاغذی نیست که کسی را برکنار کنم». و کمی بعدتر فرمودند:«همه آنچه را می‌دانم نمی‌گویم».

واقعا من هم نمی‌دانم چرا آقای جهانگیری نظر خودشان را از ابتدا تا انتهای سخنرانی تغییر دادند یا نه. شاید هم شکسته نفسی فرمودند و خود را مدیر نمی‌دانند. به هرحال چند حالت را می‌توان برای این تغییر در نظر گرفت:

شروع پرشور جلسه

حالت اول این است که جلسه در ابتدا با شور و هیجان برگزار شد. اما به مرور از شدت هیجان کاسته شد و آقای جهانگیری پیش خود گفتند:«من برای چی اون حرف‌ها رو زدم؟». سپس تصمیم گرفتند با اصلاح بخش اول سخنانشان، شفاف‌سازی کنند.

تغییر میهمانان

حالت دوم این است که میهمانان ابتدا و انتهای جلسه فرق می‌کرد. به هر حال از قدیم گفته‌اند آدم نباید هر حرفی را در هر جمعی بزند.

شاید اول جلسه، جوانان حضور داشتند. اما در آخر جلسه برخی از مدیران که فکر می‌کردند حرف‌هایی درباره شان گفته می‌شود. پس با اصلاح بخش اول سخنانشان، جلسه را با خیر و خوشی تمام می‌کنند.

واژه نامه به روز شد

حالت سوم این است که معنای ریسک‌پذیری از ابتدا تا انتها تغییر کرده باشد.

احتمالا آقای اسحاق جهانگیری همیشه آنلاین است و عضو کانال مرحوم دهخدا. البته نسخه جدید. در میانه جلسه معنای واژه تغییر می‌کند و ایشان با اصلاح بخش اول سخنان، مخاطب خود را به روز نگه می‌دارد.

رمز جمله آقای اسحاق جهانگیری

حالت چهارم را باید در رمز جمله میانی جلسه خواند. آنجا که می‌فرمایند قلم و کاغذی در دستشان نیست. این موضوع به الکترونیکی شدن دولت برمی‌گردد. به عبارتی ریسک پذیری در نسخه کاغذی با نسخه آنلاین و سامانه‌ای فرق دارد. لذا تمام فرضیات قبلی باطل است و شنونده باید عاقل باشد.

به هرحال ما که آقای جهانگیری را ریسک پذیر می‌دانیم. بهتر است خودشان را دست کم نگیرند.

پایان پیام

کد خبر : 104194 ساعت خبر : 1:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=104194
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات