تعطیلی مدارس بهتر از تعطیلی آلاینده‌ها

تعطیلی مدارس بهتر از تعطیلی آلاینده‌ها

پایگاه خبری گلونی، معین بادپا: مدیرکل محیط زیست استان تهران گفته است امسال به جای تعطیلی مدارس فعالیت‌های آلاینده را متوقف می‌کنیم.

از آنجایی که این خبر موجبات غم و اندوه زیاد دانش آموزان را به همراه خواهد داشت، بر خود لازم دانستیم تا با قاطعیت اعلام کنیم که این اتفاق هرگز نخواهد افتاد. مشروح دلایل خود را با فرض وضعیت خطر برای همه گروه‌ها بیان می‌کنیم.

بار اول: آلودگی شدید، مدارس تعطیل است

دلایل یک مسئول: توقف فعالیت‌های آلاینده نیازمند آماده‌سازی زیرساخت است. متاسفانه علی‌رغم همه تلاش‌ها برای این آماده‌سازی، این پروژه تا ۹۹ درصد پیشرفت داشته است. لذا فعلا مدارس تعطیل می‌کنیم. امیدواریم از دفعه بعد مدارس تعطیل نباشند.

مرتبه دوم: آلودگی شدید بعدی، مدارس تعطیل است

دلایل یک مسئول دیگر: متاسفانه با آنکه تمامی زیرساخت‌ها آماده شده است، قدرت آلاینده‌ها بالاتر از قدرت آموزش و پرورش است. دقیقا همان طور که در کنکور ما هیچ قدرتی نداریم. البته در تلاش هستیم در قالب طرح‌هایی، موافقت برخی از تولیدکنندگان آلاینده را جلب کنیم که تا امروز ۹۹ درصد موفق شده‌ایم. لذا فعلا مدارس را تعطیل می‌کنیم. امیدواریم از دفعه بعد مدارس تعطیل نباشند.

مرتبه سوم: آلودگی شدید بعدی، مدارس تعطیل است

دلایل یک مسئول دیگر دوم: در شرایط فعلی به این نتیجه رسیدیم که ضرر تعطیلی مدارس کمتر از تعطیلی تولیدکنندگان آلاینده است. ضمن آنکه تعطیلی این آلاینده‌ها، موجب کاهش نرخ اشتغال، افزایش تورم، افزایش رکود، کمیاب شدن کالا، عصبی شدن مردم، از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ها و موارد غیرقابل ذکر دیگری می‌شود. البته در تلاش هستیم تمامی این موارد را با تصمیمات مقتضی رفع کنیم که تا امروز ۹۹ درصد موفق شده‌ایم. لذا فعلا مدارس را تعطیل می‌کنیم. امیدواریم از دفعه بعد مدارس تعطیل نباشند.

مرتبه بعدی: آلودگی شدید بعدی، مدارس تعطیل است

دلایل یک مسئول دیگر: خوشبختانه با همت مردم و مسئولان، مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل نشده است. ضمن آنکه به اطلاع مردم می‌رسانیم چرخ کارخانجات آلاینده هم می‌چرخد. امیدواریم دانش آموزان از تابستان خود لذت ببرند.

پایان پیام

کد خبر : 105302 ساعت خبر : 10:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=105302
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات