سایت سواد زندگی و پیشرفت در زندگی و کار و کسب

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سایت سواد زندگی می‌کوشد آنچه در مدرسه و دانشگاه به ما نمی‌آموزند را بیاموزد: از سواد عاطفی و تربیت فرزندان گرفته تا خلاقیت و کار و کسب.

«سواد زندگی» هزینه‌ای بابت این آموزش‌ها دریافت نمی‌کند و تنها یک انتظار دارد:

سایت سواد زندگی و کانال آن را به عزیزان‌تان معرفی و تشویق‌شان کنید تا هر روز فقط چند دقیقه آن را بخوانند.

حتماً در زندگی و کار و کسب شان پیشرفت خواهند کرد؛ این قول «سواد زندگی» به همراهانش است.

سایت سواد زندگی با آموزش سواد عاطفی، توسعه خلاقیت و توانمندی‌های فردی، تربیت فرزندان، مدیریت و کسب و کار تلاش می‌کند تا خلاء مهمی از زندگی ما پر کند.

سایت سواد زندگی

همه ما می‌دانیم آنچه در مدارس و دانشگاه‌ها به ما یاد می‌دهند، عمدتاً به درد زندگی نمی‌خورند. بنابراین ترم جدیدی نیاز است تا آنچه در زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی و کسب و کار بدان نیاز داریم را بیاموزیم.

سایت سواد زندگی برای تحقق این مهم، منتظر نهادهای آموزشی و رسمی نماند و در حد وسع خود، آموزش‌های مرتبط با سواد زندگی را در بخشی تحت همین عنوان آغاز کرد.

در تازه ترین مطلب سایت سواد زندگی با عنوان «پارلمان خانواده را هفته آینده تشکیل دهید» می‌خوانید: پارلمان خانواده، اصطلاح جدیدی در دنیای تربیت فرزندان است. این پارلمان چیست؟ چگونه در محیط خانواده قانونگداری کنیم و ۱۴ اصل حاکم بر آن کدام‌ اند؟ «سواد زندگی» در درس امروز خود به زبانی ساده و مختصر به موضوع پارلمان خانواده و قواعد آن پرداخته است. مطالعه این درس برای همه پدر و مادرها، ضروری، لذت‌بخش، شیرین و البته بسیار آموزنده استت.

برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده کانال سواد زندگی در تلگرام و اطلاع از جدیدترین مطالب آن نیز اینجا کلیک نمائید.

با انتشار این مطلب و معرفی سایت سواد زندگی در گسترش دانایی سهیم باشید.

پایان پیام

کد خبر : 105965 ساعت خبر : 10:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=105965
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات