پوشش رسمی نشان از احترامی دارد که هنرمند به تماشاگران می‌گذارد

پوشش رسمی نشان از احترامی دارد که هنرمند به تماشاگران می‌گذارد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، بازیگرانی که در مراسم نمایش و گفت‌وگوی رسانه‌ای فیلم‌هایشان در جشنواره فیلم فجر شرکت می‌کنند، سوژه اصلی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شده‌اند.

البته نه برای بازی هنرمندانه در این فیلم‌ها بلکه برای نوع پوششی که در این مراسم استفاده می‌کنند.

همه با نوعی پوشش و آرایش ظاهر آشنا هستیم که به آن تیپ هنری می‌گویند.

پوشش و آرایش ظاهری که با دیدن آن مشخص می‌شود این فرد یا در یکی از رشته‌های هنری مشغول است یا دانشجوی هنر است. موی بلندِ ژولیده و گاه دم اسبی با لباس‌های گشاد و رنگ‌وارنگ که هیچ سلیقه‌ و تناسبی در آن‌ها دیده نمی‌شد.

نکته مهم هم این بود که هرچه هنر فرد مورد نظر کمتر بود و اشتهار کمتری داشت، به شکل افراطی‌تری از این نوع آرایش و پوشش استفاده‌ می‌کند.

حالا بازیگران حاضر در جشنواره فیلم فجر از آن تیپ هنری هم عبور کرده‌اند و با پوشش‌های عجیب خود هم سوژه طنزپردازان را جور کرده‌اند و هم مایه تاسف برخی هنرمندان شده‌اند.

لباس‌های ناهمگون و نامناسب آن برای شرکت در یک مراسم رسمی. حتی برخی از این پوشش‌ها مناسب پارتی‌های شبانه هم نیستند چه برسد به شرکت در بزرگترین جشن سینمای ایران.

بعضی از این لباس‌ها ما را ناخودآگاه به یاد شوهای لباس می‌اندازد که گاهی برای جذب مشتری و نگاه بیشتر رسانه‌ها، از هر ترفند عجیب و گاه مسخره‌ای استفاده می‌کنند.

پوشش رسمی نشان از احترامی دارد که هنرمند به تماشاگران می‌گذارد

اما این بازیگران و هنرمندانی که ذکر آن در بالا رفت، در یک نکته مشترک هستند.

هرچه این بازیگران هنر کمتری دارند و کمتر شناخته‌شده هستند، پوششان عجیب‌تر و مضحک‌تر.

در جشنواره فیلم فجر، بازیگران و فیلمسازان درجه یک کمتر از اینگونه پوشش‌ها استفاده می‌کنند و بیشتر بازیگران تازه‌کار هستند که برای خودنمایی اینچنین جلوی دوربین‌ها ظاهر می‌شوند.

اگرچه پوشش افراد یک نظر و سلیقه شخصی است ولی برای شرکت در یک مراسم رسمی، آن هم در حد چنین جشنواره‌ای، باید با پوششی رسمی و مناسب حضور داشت.

پوشش رسمی نشان از احترامی دارد که هنرمند به تماشاگران می‌گذارد

بازیگران و فیلمسازان وقتی در مراسم فرش قرمز و یا گفت‌وگو‌های رسانه‌ای جشنواره فیلم فجر شرکت می‌کنند باید بدانند که در محضر میلیون‌ها علاقه‌مند به سینما هستند و به همین دلیل باید با پوشش رسمی خود احترام مردم را نگاه دارند.

پایان پیام

کد خبر : 114071 ساعت خبر : 9:11 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=114071
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات