فقط به قصد ازدواج

از ابتدای سال از بیش ۳ میلیون و پانصد هزار موتور که در تهران تردد می‌کنند فقط ۱۲۸ موتور معاینه فنی گرفته‌اند.
وقتی می‌گوییم آلودگی هوا را سیاسی نکنید همین است. به جای این که بروید یقه ابتکار و روحانی و قالیباف را بگیرید به این آمار توجه کنید. والا ما مردم هم تقصیر داریم.

یک سوم ایرانی‌ها اجاره‌نشین هستند.
البته یک سری ایرانی هم داریم که در ایران مثل بورلی‌هلیز زندگی می‌کنند. البته اختلاف طبقاتی نباید به حسادت منجر شود، ما همه ایرانی هستیم در انواع مختلف. یکی می‌شود ایرانی مالک‌، یکی ایرانی اجاره‌نشین. یکی ارباب و یکی رعیت.

تلگرام فیلتر نشد.
این تیتر بسیاری از روزنامه‌های امروز بود. یعنی آیا به جز ایران کشور دیگری هست که یک پیام‌رسان موبایل در آن کشور این قدر اهمیت داشته باشد؟ حتی در جیبوتی هم که این روزها زیاد اسمش را می‌بریم این طوری نیست.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش: دخترها در همه شهرها از پسرها درس‌خوان‌تر هستند.
بنده هم شهادت می‌دهم این طوری است. دخترها هم درس‌خوان‌ترند هم منظم‌تر. اگر دخترهای کلاس در دوران دانشجویی من نبودند، الان همان دیپلم را هم نداشتم. چون آنها بودند که آخر ترم جزوه‌هایشان کامل بود و با خط خوش حرف‌‌های استاد را با رنگ سبز، پرسش‌های را با رنگ مشکی، راه‌حل‌ها را با رنگ قرمز و نکات کلیدی را با رنگ آبی می‌نوشتند و لای جزوه‌ها هم برگ گل می‌گذاشتند. البته بنده هیچ‌وقت با برگ گل لای جزوه کاری نداشتم، فقط جزوه را می‌گرفتم کپی می‌کردم و زود برمی‌گرداندم.
البته بودند رفقایی که وقتی جزوه می‌گرفتند گل لای جزوه می‌گذاشتند و یا اشتباهی شماره تلفن می‌نوشتند روی جزوه. البته این کارها فقط برای ازدواج بود و الان رفقایی دارم که با جزوه گرفتن ازدواج کردند و الان سال‌هاست با خوبی و خوشی در کنار هم زندگی می‌کنند و اتفاقا آن جزوه را هم یادگاری نگه داشته‌اند.
یادتان باشد اگر از خانمی جزوه گرفتید فقط به قصد ازدواج به برگ گلش دست بزنید. چون خانم‌‌‌ها به تک‌تک برگ‌های گل لای جزوه حساس هستند. یک بار یک از رفقا برگ یاس را از صفحه چهارم جزوه کنده بود گذاشته بود ته جزوه. سرش ۴۵ تا بخیه خورد.

باقی بقای‌تان

رضا ساکی/ چیزنا chizna.ir

کد خبر : 11550 ساعت خبر : 8:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11550
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات